ja det var lite kämpigt, han fick oxå andas i mask. kanske ni hade en släng av det oxå? nu verkar min store kille bli förkyld igen...suck dessa baciller avlöser verkligen varandra!
har pratat mkt med min BVC om detta med vattenkoppor och det är inte farligt för våra små, men det är farligt eller det kan vara farligt för nyfödda. men våra har ju blivit lite större nu så det är lugnt, mer att det är jobbigt för dem. men hon sa att hon hade inte sökt upp smittan för den lille. så jag håller hemma Vincent för att Benjamin precis blivit frisk från RS och behöver lite lugn och ro och inga fler baciller på ett tag, det är lixom avlöst varandra på honom. han fick urinvägsinfektion 10 dgr gammal - inlagd på östra. och nu RS och inlagd på östra, stackarn är ju bara 3 mån!
marknad vet jag inte men öppna förskolan har haft klädbytardagar och det ska visst flytta till Skinnefjäll och ngn lokal där, tror jag det var...lite osäker...men kolla hemsidan.
www.harryda.se tror det stod om det där.
hur går det med flytten? snart dags väl? Var det inte Mars?
Hur går för Er andra som ska flytta oxå?
Vintersippan: skulle inte du flytta i början av Feb? för i så fall borde ni ju vara inne nu! vi var och promenerade i i helgen och gick igenom Orrekullen, fint där. vart där har ni flyttat?
Delphi: lite längre kvar för Er, Maj..eller? packar för fullt då antar jag!
Vi hörs!