• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • puss
    MeLoveChilli skrev 2010-12-12 19:42:27 följande:
    Hmm* Nytt, hett just nu... Victoria Gravid eller Självmordsbombare i Sthlm...

Själmordsbombare!
    vad?
  • puss
    Villimey skrev 2010-12-12 19:43:29 följande:
    Det lilal jag vet så kan man få svårt även om det inte är omöjligt med dem mediciner Daniel äter. Men det skulle väl inte vara konstigt med iVF? Röda mattan ligger ju utrullad för dem till IVF-kliniken på Huddinge och Sveriges bästa läkare inom området.
    nej, det är inte konstigt med ivf. det tycker nog ingen.
  • Villimey
    puss skrev 2010-12-12 19:45:28 följande:
    nej, det är inte konstigt med ivf. det tycker nog ingen.
    Förutom vatikanen och andra ensidigt religiösa fanatiker. Edwards fick ju vänta väldigt länge på sitt nobelpris, så lite kontroversiellt har det nog varit.
  • puss
    Villimey skrev 2010-12-12 19:47:34 följande:
    Förutom vatikanen och andra ensidigt religiösa fanatiker. Edwards fick ju vänta väldigt länge på sitt nobelpris, så lite kontroversiellt har det nog varit.
    jag menade av folk som skrivit här i tråden.
  • puss
    Villimey skrev 2010-12-12 19:47:34 följande:
    ingen på fl verkar gilla det heller, fö
    www.familjeliv.se/Forum-5-95/m54860093.html
  • Dorian Ertymexx
    Rakad Apa skrev 2010-12-12 17:30:07 följande:
    Jag tror det blir en hemafrodit.
    Kan ni tänka er reaktionen om Vickan kommer ut i pressen och säger att "ja, jag var gravid, men det var tydligen en pojke så jag gjorde abort, för jag vill bara ha flickor!" Demon
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • puss
    Dorian Ertymexx skrev 2010-12-12 20:14:43 följande:
    Kan ni tänka er reaktionen om Vickan kommer ut i pressen och säger att "ja, jag var gravid, men det var tydligen en pojke så jag gjorde abort, för jag vill bara ha flickor!" Demon
    dumheter.
    vill de ha ett specifikt kön ser de nog till att fixa det från början.
  • Jennie med ie
    Lavish skrev 2010-12-12 18:28:58 följande:
    Kan ju vara så att hon väljer bort alkohol för att hon går på antibiotika eller annan medecin...
    De flesta antibiotikum funkar förvisso med alkohol...

Jag skulle tro att om Vickan avstod från alkoholo p g a medicinering hade info om detta gått ut just för att förekomma eventuella spekulationer.
  • Villimey

Fast tror ni inte att Vikckan och dem andra i familjen alltid dricker väldigt måttligt i officiella sammanhang som Nobelfesten? Jag tror nog att dem är väldigt medvetna om att det är ett jobb dem utför och att det inte passar sig att sitta och hälla i sig vin för att sedan snubbla uppför trappan i stadshuset....

Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!