• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Kram allla söta rara Testade minus idag med på rd 20 så anser det vara kört.... Ringer ks imorrn. Stora problemet nu är berätta för sambon som ju brukar spåra ur totalt... Detta var min 5:e äd (2et 3fet) så börjar kännas rätt meningslöst då de flesta som gör äd lyckas på tre försök. Vi står inte i adoptionskö än, men sambon pratade om det innsn detta försök så jag hoppas det inte blir omöjligt att prata med honom om det nu. Oroar mig dock inför utredning med tanke oå depressioner och sjukskrivning... Men men. Pimpis. Nä ska bara falla först sen kommer jagväl igen. Klart vi skabli mammor! Mythea kraaam vännen! Saknar dig!

I'm indestructible
  • Mirakelbarn

Kramar om dig igen, hoppas sambon tar det bra och att ni kan göra en adoption om ni vill göra det! Styrka till dig!!

• kramiiis

Tack mirakel. Jag får se när jag orkar säga det till honom.
    Han kommer bli sjukt ledsen. Men men....
    Kram

• janssonskatt

Kramar kramiiis.Så otroligt orättvist allt ska vara, har tänkt massor på dig senaste dagarna.Klart du ska bli mamma,på ett eller annat sätt. Hoppas sambon tog det bra, så ni kan stötta varandra.
    KRAM!

• Lilla JJ

Kram på dig min goa vän. Tänker på dig massor. Klart att du ska bli mamma en dag.

Mammas lille kille kom 100803
  • toksnippa

åh dumma dumma orättvisa värld. Såklart det är oerhört hårt med dessa motgångar, det är inte roligt att leverera beskeden gång på gång Hoppas verkligen inte depressioner ska vara minus för er vid en utredning, är ju rätt logiskt varför orsaken..... KRAM KRAM fina fina fina du!

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • kramiiis

Blöder som ett vattenfall... Bindan hinner inte "ta upp" det så ligger lixom som en sjö... Bästa lösningen är att sitta på toa konstant (bokstavligt talat). Men kul liv... Sen känns det när klumparna kommer och de är flera centimeter långs

Sorry för otrevliga detaljer men dessa blödningar gör nog att jag inte går igenom fler behandlingar jag fungerar knte normalt när det är såhär kan inte jobba, kan inte sova för då blöder jag igenom....

Känner fasen för att operera bort min ändå odugliga livmoder... Typ...

Inte blir det bättre av att man smälter bort både inne och ute.

Yey vad positiv jag är...

• Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-06-30 12:49:21 följande:
    Blöder som ett vattenfall... Bindan hinner inte "ta upp" det så ligger lixom som en sjö... Bästa lösningen är att sitta på toa konstant (bokstavligt talat). Men kul liv... Sen känns det när klumparna kommer och de är flera centimeter långs

Sorry för otrevliga detaljer men dessa blödningar gör nog att jag inte går igenom fler behandlingar jag fungerar knte normalt när det är såhär kan inte jobba, kan inte sova för då blöder jag igenom....

Känner fasen för att operera bort min ändå odugliga livmoder... Typ...

Inte blir det bättre av att man smälter bort både inne och ute.

Yey vad positiv jag är...
    Usch vännen att behöva blöda så mycket Låter inget vidare alls.....
    Har du pratat med sambon? 
    Tänker på digHjärta Kram kram
    ♥♥♥
Svar på tråden Kramiiis vänner