Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

glömde ju det jag tänkte skriva

sambon var ju borta fre-mån. Och när han kom hem var han för rolig. och positiv och snäll och nu har jag tom glömt senaste vi bråkade.

i vilket fall var han såååååååå sugen på mys, vilket märktes, farligt att va kille hehe. (vi duschade tillsammans). så sa han "jag är sååå sugen, kan vi inte mysa, men bara om du vill alltså, annars går det bra ändå". sen när börja han fråga om jag vill? och på ett snällt sätt?

sen säger han även " nu när du är arbetslös så ta det lugnt och vila mycke och gör vad du vill och känner för" och "får du ett arbete så försök få börja i augusti".

sen när var det ok att jag latade mig???

lata mig it is

I'm indestructible
  • kramiiis

vädur: köpte en jacka på esprit men nu blev det ju kallt igen. brrrr söt!

lilla jj: hihi sötisen! vi har inte så mycket gräsmatta synligt än, annars hade jag oxå gosat med den tänkte när jag var ute och hämta tidiningen att jag med all sannolikhet kommer va ledig hela våren och kanske försommaren och guuuud va skönt sitta och pula i trädgården *längtar*
    så förståer hugo

hoppas du kryar på dig snart! aldrig kul att va sjuk kramisar i massor!

tröttmössan: hihi kram på dig! hur har du det??

hagelin: på dig hjärtat!

katten: sötnos!

och kram på alla andra sötnosar oxå!

funderar på vad som hänt med mig, jag går och lägger mig kl 21 och går upp kl 10 Oskyldig det är lixom 13 h i sängen , inte för att jag sover alla de timmarna, men ändå, hallå lixom!

I'm indestructible
  • kramiiis

är fascinerande skönt att inte göra någonting alls och ändå går dagarna så fort och jag hann mycket mer när jag jobbadeOskyldig kanske stämmer att man blir förslappad när man är arbetslös

uj ingen rolig elräkning inte usch.

oj, är det så kort tid kvar, då måste vi fixa ett schema så jag får så mycket hagelin-felix tid som möjligt Drömmer att bara ha en räkning av varje är himlans mycke bättre

sambon var hyffsat nöjd med elektrikerns jobb igår, kanske är en grej vi ska göra om (virrvarret i taket) men bara om vi orkar byr oss, vi ska ju ändå ha innertak där så kommer ju inte synnas, men å andra sidan är det ju bra att kunna dra nya kablar där som meningen var utan att behöva ta ner taket för att böjarna i elrören är så snäva. pucko-elektriker... nåja... nu slipper vi hantverkare på ett tag. På lördag ska sambons farbror hjälpa oss med rören, sen har vi vår nya tvättstuga! och det ska bli så fresh att tvätta i en ren tvättstuga igen

jag har nog svårt att få med sambon upp, men morries hänger nog på för då får han ju va utekisse goskorven

nu ska jag klä på migFörvånad hehe, ska träffa en lågstadiekompis! och äta lunch

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

hur ser din nästa vecka ut???

jag ska träffa min personliga handläggare på mån kl 11, ska bli vääääldigt spännande!
    och sen så ska jag gå på en disputation på fredagen. Men dagarna där emellan ses jag gärna

I'm indestructible
  • kramiiis

nu är jag sådär hemskt ärlig igen, vilket brukar vara till mitt eget sämsta.....

men jag känner mig mer eller mindre bortglömd, eller snarare inte prioriterad kanske. Jag har stöttat många under kämpande och graviditet och även efter men nu känner jag att jag inte orkar längre för jag får inte samma stöttning/peppning tillbax som jag själv gett under alla år. Nu är det fokus barn barn barn för de flesta, visst sjävklart det förstår jag, men det är inte lätt att vara ensam kvar som barnlös heller och om man inte får den där stöttning som man faktiskt fick förut när det var fler som kämpade så tar ens egna ork och vilja att vara trevlig och omtänksam slut. sorry.

I'm indestructible
  • kramiiis

Vädur Tröttmössan lila jj Miism och Hagelin: tack för era ord och för att ni lyssnar och vill fortsätta stötta mig i mitt kämpande och allmänt dystra vardag.

Vissa dagar är jag starkare än andra och orkar blicka framåt både som barnlös och singel men sen faller jag ner igen i det dystra och kommer knappt upp på morgonen. De dagarna önskar jag att jag vågade skriva här igen och få veta att nån finns här och nu vet jag ju att iaf ni gör det

Dock kommer jag nog inte orka skriva om behandlingar här längre... Så ni lär få proppade inboxar allihop

Kram på er och tack för att just ni finns! Love u

• kramiiis

Vädur: ingen snö här än iaf men 10 cm har de ju lovat ska komma... Morr.

Puss söt!

• kramiiis

kram skrippo!!

vädur: ingen snö här än, yey, hoppas den inte kommer hit
    härlig bild., nu blir jag ju sugen på att åka iväg igen men sambon pratade ngt om att han måste åka till turkland 4-8 april och undrade om jag vill följa med helgen innan kan va mys, så kanske blir så.
    söt

hagelin: hihi kramiiis tycker om att städaOskyldig kan ju ta med morries och sätta skurborstar på hans tassar Tungan ute
    ser inget positivit alls med snö just nu ..... hmmm.....
    söt!

miism: du vet ju iofs redan det mesta, då vi pratar på fb ibland inget nytt har hänt sen vi pratade sist tror jag...åhh är det bara 36 dagar tills jag kan få prata med dig i telefon! YEY
    härliga bilder, attans att jag inte hunnit ner och hälsat på er.

igår träffade jag min lågstadiekompis som jag träffade en gång i höstas oxå men innan dess var det väl typ 10 år sen. Förra gången fick hon veta hela vår barnlöshetsresa.... och vad händer denna gång? jo hon är gravid Skrikandes hon ville säga det irl till mig även om typ inga andra fått veta än. så jag slapp se det på fb. snällt. men AJ vad det gjorde ont inom mig och jag hade så svårt att hålla tårarna borta hon frågade iofs snällt hur det gick om jag var ok och att hon inte visste om hon skulle berätta eller inte. det har tagit dem ett år att lyckas... hmm ja normala människa
    jaja, är iaf glad att hon ville ses och berätta det. Hon bor i linköping men var här på möte och tog ett senare tåg hem bara för att hinna träffa mig.

varje gång jag får ett grav-besked så faller jag ner igen och känner mig så hopplöst förtvivlad.

I'm indestructible
  • kramiiis
    Mammiztill2 skrev 2011-03-18 12:55:49 följande:
    kramiis förlåt mig att jag inte har vart en bättre vän..
    har inte följt denna tråden så.. och vet inte om jag missuppfattade ett inlägg du skrev
    att du är singel?!

förlåt
    hej vännen!
    du är inte en dålig vän, jag vet ju hur tufft du haft det senaste tiden!
    jag är inte singel än... utan skrev mer att jag ibland känner att jag klarar av ett liv som barnlös och singel. för vi har ju haft en rätt tuff tid jag och sambon. just nu är det dock bättre.

kram kram
    I'm indestructible
  • kramiiis
    Vädur 78 skrev 2011-03-18 13:46:53 följande:
    Turkland låter ju inte fel och i april borde det ju vara ganska varmt där Var i Turkland är det?? Får man hänga med i resväskan?
    är nån stor kuststad klart du får följa med

Vädur 78 skrev 2011-03-18 13:50:07 följande:
    Förstår att det måste vara tufft. Ändå skönt att hon berättade för dig så du slapp se det på FB
    Kramar om dig massor! 
    jo mycket bättre att få veta det på detta sättet...
    janssonskatt skrev 2011-03-18 14:55:10 följande:

Tänker på dig ofta kramiiis, men bor ju långt ifrån dig så kramarna får bli här på nätet!
    Förstår så väl att det känns jobbigt ibland, skulle önska att det var något man kunde göra. Men lyssna kan jag !
    Kram gumman !

kram söta vännen!
    I'm indestructible
Svar på tråden Kramiiis vänner