Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Tack Skrippo!

Hagelin

Morrar lite då mensen slagit till. Grr hade ju mens nyss ju känns det som iaf.

• kramiiis

kram alla söta!

och tack!

nu har jag lämnat in den på granskning oxå, för er som missat det på facebook

känns dock lite småkonstigt och så blev jag samma sekund som jag skicka iväg det sjuuuukt trött!

I'm indestructible
  • kramiiis

ååhhh gostrollet! SÅ SÖT!
    min kisse älskar att ligga så i värmen

I'm indestructible
  • kramiiis

Tack igen Pimpis

Ja katter är underliga ibland de har sin egna personlighet allihop. Vår lite korkade innekatt vill hälsa på alla och hoppar rakt upp på bröstet på alla som kommer. Vilket de flesta blir rädda för men han har inga klor ute utan faller rakt ner i backen om man inte tar emot sen spinner han som en tok

Mysigt att du fick kela med han
    Och bra med en musjägare hihi

Kram!

• kramiiis

åh hagelinen, skönt att ha det berättat. hur tog dem det? fick du några dumma kommentarer om att du borde stanna här nere, eller förstod de?

tvätta blääää, och hos morsan ännu mer bläääääääää

själv sitter jag mest och funderar på vad jag ska göra
    men ska ju fixa några figurer så får väl bli dagens uppgift

KRAAAAAAAAAAAAAAAM SÖT!

I'm indestructible
  • kramiiis

vad skönt att pappa tog det bra iaf  och ja din mammas reaktion var ju väntad, är så trött på att de alltid vet och är bäst och så mycket klokare än vi andra, hallå du är inte 15 år lixom. dööööh. morr. och självklart förstör du för din make....grrrrrrrrr

ja vi får se en annan dag varje dag hihi

kramelikram

I'm indestructible
  • kramiiis

har ett litet problem som blir ett STORT problem när det gäller a-kassan.

Avhanadlingen är klar och arbetet helt slutfört MEN jag har inte lämnat den till tryck än. Och det tycker a-kassan att man ska ha gjort. Dock så får man göra redaktionella ändringar och det är ju vad som borde vara kvar. Så själv anser jag att tryck och granskning är typ samma sak, men jag undrar om a-kassan tycker det?!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

och fundering nr 2 är kommer a-kassan KOLLA att den är inlämnad för tryck??? Troligtvis kommer jag iaf ha gjort det när de kommit till mitt ärende, men vågar man lixom chansa och vem på skolan får man att skriva på att den är inlämnad.

morrar extra mycket.

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

hoppas de på interngranskningen är SNABBA!

I'm indestructible
  • kramiiis

Pimpis vännen klart du får skriva hur du själv har det!!

Jag vet inte vad man ska säga ang slappna av kommentarer jag blir fullkomigt skogstokig när ngn säger så till mig.
    Ännu tokigare blir jag bär jag får höra "tänk positivt så fäster det" när jag ruvar! Why?! Vaeför skulle de gå bättre då? Gaaaah

Så jag morrar med dig! Oförstående människor

Stor bamsekram och hoppas du lyckats slänga av dig det.

Svar på tråden Kramiiis vänner