Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

kram sötnosar

hagelin; jag kommer på stört om jag får bulle jag är lättlurad när det serveras fika
    tack för positivitet, ska försöka sluka upp den och kankse orka ringa KS snart....

lilla jj: kom hit så hjälper jag dig shoppa näe men allvarligt vi måste ses nån gång snart med tnake på alla år som vi känt varandra men aldrig träffats buhuu.

vi får väl köra landet runt med trådfika hos alla

mulan söt!

skrippo: kram kram kram hjärtat!

vädur: jupp KS är karolinska
    jag älskar rosa, men sambon tröttnade på allt mitt rosa för några år sen, så blev inget rosa då, men nu så

jag måste (öööhm, jo faktiskt ) köpa ny jacka, för dunjackan är för varm och skaljackan för kall. behöver ngt mittemellan och det jag äger är trasigt... så då får man köpa ny va????

morries har fattat att det är vår och har börajt jama på nätterna igen, inte lika illa som förra våren än, men det kansek kommer. snark... 

I'm indestructible
  • kramiiis

bläääää vad tråkigt det är att sitta å söka jobb.... snark.... hittar ju knappt några heller... morrar lite.

I'm indestructible
  • kramiiis

Hagelin nä hittar faktiskt inte så många men jag kan nog bredda mig mer ön jag gör i mina sökningar.

Var hon kastrerad och fick spruta ändå??? Ska kolla ngt som heter zyklene (tror jag) ska tydligen hjälpa vid oro och liknande är tabletter och receptfritt.

Vädur: näe har inte hittat ngn iofs inte kollat så noga än

• kramiiis

Kram alla söta!
    Har haft fullt upp idag. Varit på basmöte på af säger bara oh My god.... Snark.

Pimpis hur mår du vännen? Tänker så på dig!

Hagelin: hihi busfelix han får gärna ringa mig fler gånger

Lilla jj: söta lilla Hugo! Inte lätt när man har kora ben tur han har en supersnäll matte!

• kramiiis

är trööööött på allt klagande om hur tufft vissa har det. Morrar lite extra och skiter i det. jag kanske inte heller ska klaga har väl det ganska ok för tillfället egentligen förutom den förbannade gnagande barnlösheten gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vad jag önskar man bara kunde vifta bort den och säga att allt är toppensuperduperbra! NOT!

såja, slutgnällt från min sida, tror jag.

hur mår mina sötnosar??

*muttrar vidare för mig själv*

I'm indestructible
  • kramiiis

katten jansson hihi läser det alltid så
    tack sötnos
    blä för mer snö, det ska ju va vår nu, jag hade bestämt det ju. morr.  Här är det sol nu! nice tittade just ut från fönstrtet på jobbet (ja vad gör jag här frivilligt )
    jupps det är fredag idag, men just nu är ju alla mina dagar lediga dagar så hänger inte heller med
    blir en ensam helg då sambon åker i em och kommer hem måndag. Kanske blir skönt iofs

PUSS

vädur: sötnos! skönt det är bra me like!

I'm indestructible
  • kramiiis

pimpis: kyra på dig!!!
    ja lite sol och värme skulle pigga upp en litegrann iaf. Hihi när brukar fåren komma ut igen?

hagelinen: hur har det gått med städandet i huset i helgen??

mirakelbarn: KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM till dig med!

miism: hihi kan tänka mig det blir mysigt att komma hem och att få träffa missen oxå

själv har jag haft fullt upp i helgen, vet inte ritkigt va jag gjort, men tiden har gått fort iaf
    sen är jag less på mamma....gaaaaah. nåja, bara å inse att hon är knäpp typ.

försökt skriva jobbansökan men det går sådär, men nu anser jag iaf att jag kan skicka in den...alltid ngt...

nu jamar katten som en tok, måste kanske bry mig om honom oxå. glömt det idag.

kram på er!

I'm indestructible
  • kramiiis

ojsan har jag inte skrivit sedan i söndags

hagelinen: tänker så på dig idag! önskar verkligen jag var med dig dumma elektriker som skulle komma idag... kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram sötnos!
    och även om detta är en kramiiis-tråd, så får du skriva alldeles hur mycket du vill om hur du har det, för du ingår i kramiiis-släkten på fl
    å andra sidan kan du ju messa oxå, eller ringa, eller facebooka många sätt finns det. Men allra bäst är att träffas Hjärta
    morries-korven kramar dig oxå!

hoppas: mys att ses! och ännumer mys att få hålla lilltösen! goooos, som du kanske märkte hade jag kunnat gå runt med henne hur länge som helst! uppskattar att jag får ha henne i famnen!!!
    kramelikram!

pimpis: usch att den inte ger med sig!
    åh första maj, det närmar sig med stormsteg! (försöker jag iaf intala mig själv, går sådär ) härligt att få "hänga" med fåren igen sen kan jag tänka mig djur, vad det än är för några gör iaf mig glad och får det lite lättare att orka med tillvaron.
    fusk, jag har min mamma på 35 minuters GÅNGavstånd, och dessutom så bor jag på vägen mot köpcentrumet för henne, så hon åker ju alltid förbi här.... gaaaaaaaaaaaaaaaaah.
    KRAAAAAAAAAAAAM söta vän!

lilla jj: hur mås det? och hur går det för söta Hugo med vattenpölarna? kram!

mulan: kul då kika förbi! kram

I'm indestructible
Svar på tråden Kramiiis vänner