Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Hoppas: helgen har varit turbulent men i sin helhet ok.
    Sambon fick ett utbrott igår när vi skulle kalla i nya tvättstugan men tapeten bakom börja lossna så var bara å börja riva ner den så efter en del skrik och försvinn ur min syn så vart det ok igen...

Jupps sista arbetsdagen med lön idag och jag är ju klar men kommer bli problem med akassan men men får ta det när de väl börjat med mitt ärende... Ska skriva in mig på arbetsförmedlingen imorrn.

Sen kommer jag ju behöva förbereda mig inför själva disputationen men det klassas nog inte som jobb.

Kram

• kramiiis

pimpis: bra skrivet "Jag vill påstå att har man försökt över 4 år med sex varje j-a månad för att ev. bli gravid och få barn är man ändå på nåt sätt positiv för annars hade vi aldrig haft sex i det syftet ö.h.t,men inte sjutton har den inställningen hjälpt."
    håller fullständigt med, detta "tvångssex" hade vi inte heller pysslat med speciellt inte dagar då INGEN av oss egentligen kännt för det.... så ja nånstans är man ju positivt och hoppfullt inställd, för annars hade man ju redan gått å skjutit ihjäl sig själv... typ.... *mutter*

KRAM!

Naw, härligt med kisse-gos och kattungar är ju bara för härliga! tur dessa djur finns så man kan få älska någon ovillkorligt och även få kärlek tillbax!

höst: näe jag är smått oroad över a-kassan, men men...

mulan: jupps ha tycker om att vara ståtlig

hagelin

lilla jj på dig oxå, hoppas hugo mår bra?

I'm indestructible
  • kramiiis

Tröttmössan hihi!
    Puss

Shit har varit på arbetsförmedlingen och säger bara Jesus! Vad är det för hönshus! Visste inte om jag skulle skratta gråta eller gå därifrån.
    "din utbildning finns inte"
    Öhh Nähä.
    "du måste skriva vad du har för kompetens och välja bland dessa"
    Ta civilingenjör då. *Mutter*
    "har du ngt jobb än då?"
    Öhh nä då skulle jag inte varit här!

Gaaaaaah

• kramiiis

Attans ryktet att jag är klar börjar gå på jobbet jag som gillar att va hemlig
    Jaja är iofs trevligt med lite "grattis" då och då

• kramiiis

Hagelin hoppas och mirakel: kram sötnosar!

Försöker just nu att förtränga tanken på att jag ens försökt eller vill bli gravid. Går inte så bra... Förbannade Skitliv!
    Gaaaah

Jag orkar inte ens kolla platsannonser och skriva cv är lixom för jobbigt bara och arbetsförmedlingen lär jag inte få så mycke hjälp av då jag är så "välutbildad" och därför borde klara mig själv. Att jag däremot känner mig som en trasa som borde va inlagd på psyk typ pga mina ständigt återkommande självmordstankar bryr de sig nog inte om...

Jag får väl va glad för att jag slutfört skrivandet med min avhandling och med all sannolikhet kommer att få ut min examen 16 maj... men till vad för nytta när jag inte kommer orka jobba med det jag är utbildad för.

Är bara så slut och efter nu FYRA års knaprande av sömn och ångestdämpande vad hände? Och varför?

Vill bara ha ett svar på mitt öde så jag vet om det är värt att fortsätta kämpa eller inte. Jag begär inte mer.

Jag orkar inte längre bygga pussel av mitt liv. Jag vill bara känna kärlek och lycka.

Fick i tisdags panik när jag var på pressbyrån å köpte en chokladbit. Skulle precis betala då jag såg någon som jag var helt söker på var min mamma trots att jag vet hon va i Spanien då. Men var precis lik bakifrån och jag får panik kallsvettas och springer nästan därifrån utan att betala! Det är fan helt sjukt ju!!!

Jag kan inte va normal det måste vara ngt fel på mig.

• kramiiis

mirakel: sötnos

vädur

lilla jj och hagelin: puss mina sötnosar! och tack för pepp!!! och för att jag är normal

får skriva lite mer när jag orkar en dag, är bara trött och matt idag och min kollega såg direkt när jag kom till jobbet (eller vad jag ska kalla det nu) att jag såg helt uppgiven ut så det syns alltså utanpå oxå jaja...

kramkramkram

I'm indestructible
Svar på tråden Kramiiis vänner