Kramiiis vänner
Lilla jj
Hagelin: hihi gosbuster
mysigt med kissekel man blir inte lika blöt som av savu
Kramelikram Söt!
Lilla jj
Hagelin: hihi gosbuster
mysigt med kissekel man blir inte lika blöt som av savu
Kramelikram Söt!
Åhhh Miism grattis!!!! Så underbart härligt
Hmmm Skåne ja
Kram
Lilla jj Blä för att tvätta gör jag med och städar huset gjort halva nu iaf.. Skittrist men måste ju göras.
Hagelin: jag kan komma å hjälpa till
hihi
Hoppas ska bli så mys att träffas igen
Puss på er alla
Har haft en bra helg
inget bråk öht!!!! Och nya tvättstugan närmar sig klar
Förresten är det farligt att va arbetslös och helt plötsligt ha tid att SHOPPA för det är vad jag gör
inte blir det lättare att motstå när det är vårkläder oxå
plus att jag lixom totalt börjar ignorera att ja försöker bli gravid förut har har jag alltid funderat på om jag kan ha plagget som gravid men nu skiter jag i det eftersom det ändå aldrig lär lyckas så kan jag ju köp kläderna jag vill ha istället.
Känner mig iaf på bra humör idag kanske för att mensen äntl
Äsch råkade skicka...
Mensen äntligen är slut efter att ha spottings 1 vecka innan sen menamonster några dar och se spottings igen så total mensperiod ca 2,5 vecka!!!! Har aldrig hänt förut. Dessutom har jag klimakteriebesvär som heter duga.
Måste även tacka er som faktiskt orkar ta er tid och kika in med iaf en kram. Det värmer.
Stor bamsekram sötaste mirakel!!!
Här är mulet idag
Vårskrik låter bra! Jag är på
Puss
Turbo jag har känt mig lite småyr och febrig men inge magsjuka inte!
Magsjuka är Inge kul
hoppas ni kryar på er snart!!
Idag blev det ett rosa linne
I föregår en Vårig sjal och i fredags en scarf
Förra veckan en rosa stickad topp veckan innan dess nya sneakers
Ooppsi
Kram söt!!!
Jag måste ringa ks men förtränger det varje dag. Känns helt sjukt att det är tio månader sen senaste försöket. Men efter vår värdelösa sommar så var de ju ingen ide att försöka. Men nu har han sagt hjärtat fler gånger på några dar jämfört med hela hösten... Typ.
Och jag har lovat att ringa dem sen några veckor tillbax och gör jag inte de lär jag inte kunna få honom att gå å kolla genetiska defekter som han inte gjort än....
Känner bara för att bestämma att vi skiter i det här och förblir barnlösa. Kommer väl dock ångra mig om ett tag isf...
Hmmm
Måste tänka positivt igen...