• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • Theta
    stina8503 skrev 2011-03-24 08:51:30 följande:
    Vänner, nu har jag gått över två dagar vilket känns som en evighet. Leon föddes tre veckor innan beräknat så jag har aldrig varit gravid SÅ här länge! Det är ju jobbigt! Jag känner mig stor och otymplig fast jag "bara" gått upp 15kg. Bebisen sparkar snart ut mina revben, det gör så ont. Leon älskar att hoppa på min mage vilket gör att jag får värsta sammandragningarna. När jag säger till honom blir han givetvis jätteledsen och vill hoppa ännu mer, någon slags trots som innebär att ju mer man säger till honom desto mer vill han göra det han inte får. SUCK.
    NU är jag så färdig med att vara gravid!!!
    Hoppas det är bättre med er!

Kram på er!
    Usch vad tråkigt :/ Jag gick över 3 dagar med Cassandra, men det var inte så jobbigt för mig. Mest bara väntan :P Hoppas att den lilla vill komma snart :)
    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • Mia386

Förstår hur du känner Stina, jag gick över 1 vecka, men hade varit less på att vara gravid i några veckor innan BF, tyckte det bara var pest och pina, såg fram emot förlossningen, mest för att slippa vara gravid inte för att jag skulle få bebis...

• beellas

Hejhej! :)
    Jag är 19 år och bor ihop med min man i Oskarström.
    Vi fick vårt första barn den 1mars 2011, alltså är hon 3veckor och 2dagar :)

• engelmede

hej hej!=) då är du i typ samma ålder som jag =) bor med min sambo inne i halmstad och väntar mitt första =) är dock baar i 6:e veckan=)

• SamsonS

Stina: Såg på webbisarna att det var en liten tjej som tittade ut! Grattis! Skrattande

Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • beellas
    engelmede skrev 2011-03-26 06:38:41 följande:
    hej hej!=) då är du i typ samma ålder som jag =) bor med min sambo inne i halmstad och väntar mitt första =) är dock baar i 6:e veckan=)
    Vad roligt! Då är allt nytt och spännande :)
  • stina8503

En färdknäpp var vad som behövdes, hehe. Men vad effektivt det var!!!! I fredags morse, 2 timmar efter första känningen föddes vår Minea, ingen smärtlidring, det hanns inte med... 3 min på förlossningen och två krystvärkar sen kom hon, 48 cm lång och 3395g. Vi är så lyckliga att ha fått henne till vår lilla familj 

Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?