• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • SamsonS
    Det beror på när på tisdag! Ska käka lunch med några kompisar vid 12, sen mammagrupp kl 15 :)
    Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • engelmede

verkar inte som att det är så många som kan nästa vecka =) men jag kan efter att jag kommit hem från skolan i alla fall^^ går ju sista året så=) sen när vi träffats ett par gånger så kan vi lätt ses hemma hos mig och fika =) är konditor så ska nog kunna röra ihop något dessutom bor vi vid stationen i halmstad så lätt att ta sig hit=) hade gärna velat veta vilka veckor alla är i o vilka andra barn ni har o så så bara ös på med info om er:D

• Theta
    engelmede skrev 2011-03-12 16:36:41 följande:
    verkar inte som att det är så många som kan nästa vecka =) men jag kan efter att jag kommit hem från skolan i alla fall^^ går ju sista året så=) sen när vi träffats ett par gånger så kan vi lätt ses hemma hos mig och fika =) är konditor så ska nog kunna röra ihop något dessutom bor vi vid stationen i halmstad så lätt att ta sig hit=) hade gärna velat veta vilka veckor alla är i o vilka andra barn ni har o så så bara ös på med info om er:D
    Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Jag tycker att alla kan skriva lite kort om sig själva och så kan det stå i TS så nya i tråden lätt kan läsa om oss som varit med sen starten Glad Låter det som en bra ide?
    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • engelmede

Låter som en kanon idé =) Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

• Theta
    engelmede skrev 2011-03-12 18:12:16 följande:
    Låter som en kanon idé =) Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)
    Jag tycker det är roligt om man kan få veta lite mer om de som man inte träffat, och det blir ju enklare för nya att hänga med i vem som är vem :) Själv är jag inte gravid men ska bli moster i oktober Skrattande Men tycker att det är roligt att lära känna andra här i trakten som man kan umgås med. Bodde utanför Laholm när jag var liten och det var då jag lärde känna Mia386. Så blev det att jag flyttade hit för 2 år sen, bodde 1 år hemma hos Mia och sen fick jag och sambon denna lägenheten. Cassandra var inte alls planerad, så det blev ju en rejäl chock när jag upptäckte att jag var gravid :)

Har inte fått sådär jättebra kontakt med de som hänger på öppnis och som gick i min föräldragrupp, så det har blivit att jag suttit hemma och glott i snart ett år Obestämd
    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • engelmede

det är det ag är lite rädd för också att bara bli sittande hemma eftersom jag inte känner någon här mer än min sambo=) så träffa lite folk hade ju inte varit fel!:D

• Theta

Lider med dig Mia :/ Hoppas hon blir glad snart eller somnar :) Kram

• stina8503

Låter svårt med fika nästa vecka. Vi kan väl se hur det ser ut veckan där på.

Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.
    Känner inte så många här i stan och blev jätteglad när jag hittade den här tråden :)
    Hoppas vi kan bli ett gäng glada mammor som träffas och umgås.
    Läntar till sommaren, hoppas på MÅNGA trevliga picknickar tillsammans med er!
    Kram, kram

• engelmede

22 mars de e ju typ NU :O :D ser fram emot att få se det lilla livet och alla er andra på nästa fika :D

Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?