• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • Mia386

Hur går det med din graviditet då? Har du mycket illamående och sånt eller? 

• SamsonS
    Mia386 skrev 2010-12-28 17:11:09 följande:
    Hur går det med din graviditet då? Har du mycket illamående och sånt eller? 
    Mjo, det har kommit en del nu dom senaste 3 veckorna.Men är väl inte så mycket att göra åt. Känns på sätt och vis ganska bra att man känner av det, gör mig lite mindre orolig :)
    Går in i v 13 på torsdag så det känns skönt!
  • Mia386
    SamsonS skrev 2010-12-28 17:16:40 följande:
    Mjo, det har kommit en del nu dom senaste 3 veckorna.Men är väl inte så mycket att göra åt. Känns på sätt och vis ganska bra att man känner av det, gör mig lite mindre orolig :)
    Går in i v 13 på torsdag så det känns skönt!
    Okej, fast det är ju rätt jobbigt att ha det ändå :P Vad skönt! Har ni fått göra något vul än eller? 
  • SamsonS
    Mia386 skrev 2010-12-28 17:19:46 följande:
    Okej, fast det är ju rätt jobbigt att ha det ändå :P Vad skönt! Har ni fått göra något vul än eller? 
    Nej, kommer nog inte göra det heller. Ska på inskrivning om en vecka så får väl se vad dom säger då :)
  • Mia386

Okej. Är rätt skönt om man kan få det. Men det är på familjecentralen i Laholm då som du går till va? 

• SamsonS
    Mia386 skrev 2010-12-28 17:24:21 följande:
    Okej. Är rätt skönt om man kan få det. Men det är på familjecentralen i Laholm då som du går till va? 
    Nej jag går i Halmstad faktiskt. Har varit i kontakt med dom i Laholm innan, men dom var så himla otrevliga mot mig så jag ville gå i Halmstad istället. Har varit på hälsosamtal så har träffat min BM en gång och hon är hur gullig som helst. Måste åka buss oavsett var jag går så spelar ingen roll om jag går i Halmstad eller Laholm.
  • Theta
    SamsonS skrev 2010-12-28 17:26:40 följande:
    Nej jag går i Halmstad faktiskt. Har varit i kontakt med dom i Laholm innan, men dom var så himla otrevliga mot mig så jag ville gå i Halmstad istället. Har varit på hälsosamtal så har träffat min BM en gång och hon är hur gullig som helst. Måste åka buss oavsett var jag går så spelar ingen roll om jag går i Halmstad eller Laholm.

Har du haft en bra jul då? Tråkigt att du blev illa bemött där, jag har bara bra erfarenheter av dem på Familjecentralen :) Jättehärlig personal enligt mig :)
    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • Mia386

ja gud vad trist att bli dåligt bemött, jag har heller inte haft problem med dom där inne.. 

• SamsonS

Dom kanske hade en dålig dag när jag pratade med dom, haha!
    Vet inte, men på något sätt känner jag mig lite mer hemma i halmstad också. Är ju därifrån, men men, sålänge man trivs så spelar det ju ingen roll :)

Smuk: Jo jag har haft det jättebra! Själv?

• Theta
    SamsonS skrev 2010-12-29 11:35:56 följande:
    Dom kanske hade en dålig dag när jag pratade med dom, haha!
    Vet inte, men på något sätt känner jag mig lite mer hemma i halmstad också. Är ju därifrån, men men, sålänge man trivs så spelar det ju ingen roll :)

Smuk: Jo jag har haft det jättebra! Själv?
    Jo det ar full rulle hela hegen
    Cassie tyckte bara att julklappsutdelningen ar rolig när hon fick leka med snören och rosetter. Men klapparna leks det med för fullt här hemma
    ¤l Cassandra 100331 l¤
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?