• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • SamsonS
    Kezelie skrev 2010-12-29 19:22:25 följande:
    Tjena, hoppar in lite här i tråden mest för att jag tyckte det lätt som en passade för mig. :)
    Plussade i november ska få bebis i Juli, bor utanför Halmstad och är 18år! :P

Hade varit väldigt roligt att träffa fler blivande föräldrar och gravid att umgås med och dela upplevelsen och prata av sig på när man mår som man mår! :)
    Skrev nyss till dig i en annan tråd haha. Men kul att du hittade hit! Jag ska också ha i Juli, den 13 än sålänge. Jättekul med flera man kan prata med! Glad
    Trasdockan skrev 2010-12-29 20:04:54 följande:

Hello! Bor i Laholm med sambo o son på 2 år + att syskon väntas i maj-juni!

Hej! Kul att du hittade hit! Var i Laholm bor du? Jag bor i Lilla Tjärby Glad
  • Kezelie
    SamsonS skrev 2010-12-29 20:55:21 följande:
    Skrev nyss till dig i en annan tråd haha. Men kul att du hittade hit! Jag ska också ha i Juli, den 13 än sålänge. Jättekul med flera man kan prata med! Glad
    Trasdockan skrev 2010-12-29 20:04:54 följande:

Hello! Bor i Laholm med sambo o son på 2 år + att syskon väntas i maj-juni!

Hej! Kul att du hittade hit! Var i Laholm bor du? Jag bor i Lilla Tjärby Glad
    Ja, verkligen det är roligt att ha flera att dela det stora äventyret med! :) Hihi
  • Mia386
    Kezelie skrev 2010-12-29 20:38:02 följande:
    Ja, det tycker vi med. Trodde seriöst det skulle ta längre tid att bli gravid efter missfallet, men ja pang sa det! :)
    Vi blev med gravida direkt efter vårt MA, och det gick jätte bra sedan :) 
    Vad hittar ni alla på i morgon då? Hur "döljer" ni att ni är gravida om ni har har gått ut med det än? :)  
  • Kezelie
    Mia386 skrev 2010-12-30 19:07:39 följande:
    Vad hittar ni alla på i morgon då? Hur "döljer" ni att ni är gravida om ni har har gått ut med det än? :)  
    Okej, låter bra! :D

Imorgon blir det en lugn nyår, ska bara mysa med min käraste + min mor och små syskon.
    Jag kan inte riktigt dölja det, de flesta vet om det runt mig. Haha, kan inte få på mina jeans längre så mjukisbrallorna är på dygnet runt nästan. Haha jag har lagt på mig drygt 3kilo nu sedan jag blev gravid! :)
  • Mia386
    Kezelie skrev 2010-12-30 21:15:38 följande:
    Okej, låter bra! :D

Imorgon blir det en lugn nyår, ska bara mysa med min käraste + min mor och små syskon.
    Jag kan inte riktigt dölja det, de flesta vet om det runt mig. Haha, kan inte få på mina jeans längre så mjukisbrallorna är på dygnet runt nästan. Haha jag har lagt på mig drygt 3kilo nu sedan jag blev gravid! :)
    Mysigt det låter :) Vilken vecka är du i? Jag skummade bara igenom tråden innan, dottern var inte riktigt med på noterna om att FL var det rätta just då :P 
    Jag la på mig 20 kg under min. Men har gått ner 10 på en månad, så det är rätt skönt :)  
  • SamsonS
    Mia386 skrev 2010-12-30 19:07:39 följande:
    Vi firar Nyår med hela vårat kompisgäng ute i Mellbystrand.Dom flesta vet redan om det och dom som inte vet får veta ikväll. Får knappt heller på mig mina byxor längre pch har köpt ett par mamma strumpbyxor kvällen till ära Flört Men vad jag ska ha upptill är en annan femma, haha. Är i v 13 nuGlad
  • Mia386

hehe.. har samma problem, har ingen aning om vad jag ska ha på mig, inget passar ju längre :P Tur nog kan jag fortfarande använda mina gravid byxor, är riktigt skönt nu när det är vinter att ryggen inte blir bar :P 

• Kezelie
    Mia386 skrev 2010-12-30 22:15:53 följande:
    Mysigt det låter :) Vilken vecka är du i? Jag skummade bara igenom tråden innan, dottern var inte riktigt med på noterna om att FL var det rätta just då :P 
    Jag la på mig 20 kg under min. Men har gått ner 10 på en månad, så det är rätt skönt :)  
    Är v. 10 + 6, men inget fastställt som sagt. Får veta exakt den 16 feb. :)
    Ja, där ser man det är ju olika. Min bror´s tjej lade på sig rejält med första barnet och nu med andra är hon bara gravid rund hahha! :P
  • SamsonS

Hej tjejer!
    Allt bra med er?
    Idag har vi varit på inskrivning, vilket gick hur bra som helst! Fick tid för RUL 10/2, så det är inte sååå långt kvar Glad

• Theta
    SamsonS skrev 2011-01-04 18:19:15 följande:
    Hej tjejer!
    Allt bra med er?
    Idag har vi varit på inskrivning, vilket gick hur bra som helst! Fick tid för RUL 10/2, så det är inte sååå långt kvar Glad
    Vad roligt för er, nej det går snabbt nu, vårkanten brukar ju bara rusa förbi :)

Här är allt bra, har städat ur julen (ALLA 2 SAKER Drömmer) Haha!! Har bakat lite kanelbular idag med, de var väldigt goda. C gillade dem också Solig
    Sent ikväll kommer sambon hem, så då blir det nog lite mys med en film och bullar, morgondagen ska nog slås ihjäl med städ och tvätt.

Har alla haft trevligt på nyå?
    ¤l Cassandra 100331 l¤
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?