• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • betula

Bröst ja... JAg går i sportbh mest hela tiden och där är inga problem att f plats fortfarande. Tycker väl brösten känns "fastare", men vet inte... Sambon var helt övertygad om att de hade vuxit iaf :P

• Flisan79
    Renni skrev 2011-01-10 21:02:26 följande:
    Är det bara min bröst som ej har förändrats??
    Nej, mina är liga "kul" som vanligt. citerar en tjej från POF "jag kallar mina bröst för chips, för de är lövtunna och refflade"
  • MuM2girls
    Flisan79 skrev 2011-01-10 21:13:18 följande:
    Nej, mina är liga "kul" som vanligt. citerar en tjej från POF "jag kallar mina bröst för chips, för de är lövtunna och refflade"
    Hahaha!
  • sockerslav

Mina boobisar är ömma som fasen på kvällarna. Jag hoppas att de inte blir större, har redan F-kupa. När jag hade som störst bröst när jag ammade drog jag H-kupa!!!

• betula

Har ljust ljust ljust rosa flytningar nu. Och även om jag försöker övertyga mig att det är helt "normalt" och ofarligt kan jag inte riktigt tro på det. :( Särskilt då det var i v 7 som jag fick missfall sist jag var gravid. :(

• Jokkan
    betula skrev 2011-01-10 23:48:09 följande:
    Har ljust ljust ljust rosa flytningar nu. Och även om jag försöker övertyga mig att det är helt "normalt" och ofarligt kan jag inte riktigt tro på det. :( Särskilt då det var i v 7 som jag fick missfall sist jag var gravid. :(
    Vi hoppas allt går vägen!! =) Är visst inte så ovanligt med flytningar och blödningar.

Hur känner du dig i kroppen?

Mvh
    Jokkan
  • betula
    Jokkan skrev 2011-01-10 23:54:11 följande:
    Vi hoppas allt går vägen!! =) Är visst inte så ovanligt med flytningar och blödningar.

Hur känner du dig i kroppen?

Mvh
    Jokkan
    Har mått skitilla hela dagen. Förra grav. mådde jag skitilla hela tiden, redan långt innan +et. :/
  • Jokkan
    betula skrev 2011-01-10 23:59:21 följande:
    Har mått skitilla hela dagen. Förra grav. mådde jag skitilla hela tiden, redan långt innan +et. :/
    ..allt är nog som det ska! =D Illamående är bra, önskar jag hade mer av det.

Mvh
    Jokkan
  • Cornellia
    Jokkan skrev 2011-01-10 21:03:26 följande:
    Underbart för er!!! =D

Vad trodde dem att blödningen berodde på?

Mvh
    Jokkan
    Dom hade ingen aning. Men jag är glad iaf
  • soosi

Mina bröst är lika små som dom alltid varit, känner ingenting varken ömma eller svullna! E i vecka 7.. E det normalt? Brösten borde väl ändå reagera på hormonerna i kroppen.. Dom måste väl bli större nån gång under graviditeten! Någon som vet?

Svar på tråden BF september 2011