• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • M y
    LitenMy skrev 2011-01-11 16:38:56 följande:
    Jag hoppas med....nu är jag snart uppe i 1000 kr på bara vul! Värt varje krona bara liten finns kvar....
    Ska hålla tummarna så att  allt ordnat sig tills du ska dit näste gång. Massa styrkekramar !
  • M y

Måste få fråga er en sak:
     Vet ni ifall VUL fortfarande är något alla gravida får göra? Jag fick det båda gångerna jag var gravid 02 och 04.
    Eller det beror på var man bor?

• Ellebellebi2010

Jag får isf gå till gynmottagningen på sjukhuset o betala för det, kostar väl 300 kr tror jag

• betula
    M y skrev 2011-01-11 17:03:27 följande:
    Måste få fråga er en sak:
     Vet ni ifall VUL fortfarande är något alla gravida får göra? Jag fick det båda gångerna jag var gravid 02 och 04.
    Eller det beror på var man bor?
    Det verkar skilja sig väldigt mycket beroende på var man bor tycker jag. Här får man inget vul vad jag vet, men jag har eller inte frågat om jag kan få det om jag önskar.
  • laref

puh, hoppas nästa VUL ger bra resultat för dig Liten My

Själv så är jag så trött att jag inte vet var jag ska bli av.. vill sova dygnetrunt..men d är ju svårt när man jobbar och har en liten att ta hand om :) täppt i näsan och anfådd för ingenting..

har iallafall ringt och fått tid för hälsosamtal samt inskrivning :) i mån var jag 5+0

• MuM2girls
    LitenMy skrev 2011-01-11 16:19:55 följande:
    Jag fattar noll? Gjort två vul nu! 5/1 var den 7 mm hcg var 1211 idag 11/1 var den 9 mm och hcg 4282. Hon trodde jag hade en graviditet som inte är som den ska och kommer få missfall. Enligt hcg trodde hon jag var ca 5+4 och då borde väll storleken stämma? Ska på nytt vul om 6 dagar och har den inte växt massa då tycker hon jag ska skrapa mig! Å fy vad jag mår skit!
    Gud så sorligt. MEn hoppas de har fel!!! Nästa gång kanske det finns ett tickande hjärta:)
  • LitenMy
    MuM2girls skrev 2011-01-11 18:41:05 följande:
    Gud så sorligt. MEn hoppas de har fel!!! Nästa gång kanske det finns ett tickande hjärta:)
    Önskar det mer än allt annat just nu   Hjärta
  • Grodlår

Idag berättade jag för chefen. Hon började skratta i panik. Hon var dessutom väldigt förvånad. Hon trodde inte att jag skulle skaffa fler barn. Jag sa att jag var förvånad själv eftersom vi har nöjda och glada med de 2 vi har. Fast man får ju ångra sig ;) Så nu är jag den andra som är gravid på min avdelning (en är rredan hemma med en plutt). 3 av 10 är ganska många, där av panikskrattet. Dock blev hon glad för min skull och det känns bra.

• Flisan79

Har mått småilla hela dagen idag, mår nästan sämre när jag äter men mår såklart även sämre när jag blir hungrig...hmmm. Är just nu sugen på en morot? Jaja, får väl ta och äta en då

Svar på tråden BF september 2011