• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • emizz
    Pendolino skrev 2011-09-30 18:42:35 följande:
    Och där gick slemproppen! Med tillhörande mollvärk i rygg och mage, ååååh vad jag hoppas det är vår tur nu!!! Hjärta
    Oohh grattis håller tummar och tår för dig Glad

Här händer inte alls mycket mer än kraftiga sammandragningar och molvärk Rynkar på näsan ganska less på det nu men men min mamma gick ju över 16 dagar med nummer 2 så varför skulle inte jag göra det också....haha positiva tankar här *not*
  • Snow Crash
    Pendolino skrev 2011-09-30 19:58:06 följande:
    Jösses vad träligt!
    Jag håller tummar (tårna når jag tyvärr inte ner till längre Flört) för att du kommer igång naturligt och slipper vänta!
    Tack! Hoppas det går bra för dig med, du verkar ju vara på väg att komma igång också!
  • Thegran

men va f-n. Det gav med sig. såklart. känner inte ett dugg nu.

och så loggar man in på facebook och ser att en bekant som ska ha en vecka EFTER mig sitter med värkar och vattenavgång.
    Kul. Jättekul. Jag blir inte ens glad för hennes skull i det här läget.

BF + 4 idag. KOM UUUUUUT bebis!

• Mamma0911
    Molly skrev 2011-10-01 08:24:51 följande:
    Samma lika här, bf +9 och ingen bebis
    Vars är dom, har en massa jobbiga förvärkar. Så är man 3cm öppen, fick lite roliga saker på förlossningen i förr går så jag skulle få sova & slippa värkarna. Har förvärkar i dag, men att nån bebis kommer tro jag inte Gråter
  • Chasingdreams

Hoppar in i denna grupp igen. Har varit med länge, men inte sagt så mycket på ett tag. BF+6 och inga känningar överhuvudtaget. Bara en busig bebis som "misshandlar" mig med knuffar och sparkar. Börjar snart betvivla att min kropp kan sätta igång en förlossning. Det står ju överallt hur normalt det är att gå två veckor över tiden, men jag kan inte som förstföderska låta bli att känna oro. Att man dessutom bor i Värmland där man kan få gå till 42+6 känns inte så skoj.

• Dior

Bf+6 idag och det blir ett Oktoberbarn till för mig, jag som hade hoppats så på september Rynkar på näsan vafan kan det inte komma igång för...funderar stark på att ringa Fl och höra om jag inte kan få komma in för en koll och se hur läget är.

• denovana

Ja BF +4 och jag håller med (KOM UT)... Alla här inne (nästan) verkar ha fått ut slemmisen, men jag har inget som tyder på FL överhuvudtaget... alls! SUCK!  

Men slemmisen går väl inte på alla innan själva FL?