BF september 2011
Nu börjar jag tröttna på huvudvärk. :( Hade migrän i tisdags och spenderade större delen av dagen i sängen i mörklagt rum, och idag vaknade jag m värsta huvudvärken igen :( Orkar inte ha s här ont i huvudet längre :(
Nu börjar jag tröttna på huvudvärk. :( Hade migrän i tisdags och spenderade större delen av dagen i sängen i mörklagt rum, och idag vaknade jag m värsta huvudvärken igen :( Orkar inte ha s här ont i huvudet längre :(
Jag börjar känna ett ENORMT sug att börja handla till bebis nu, så jag tänkte passa på o fråga er vad so behövs?! Framförallt kanske i klädväg (då det är det jag vill handla just nu iaf). Jag är mest orolig att köpa på tok för mkt, så en lista att begränsa mig efter hade nog uppskattats av sambon
Tex hur många bodys är rimligt att köpa och vilka storlekar isf?Osv osv...
Men tack för den hjälpen :P Vad är några då? :P
Min mamma säger typ att de växer ju ur allt så himla snabbt. Ingen ide att köpa stl 50, utan gå på 62 m en gång. Sen läser man ju om spy-bebisar som drar hur många överdelar som helst per dag och om bebisar som kan ha 50/56 tills de är 5 månader :P
Min bebis skall vara liten och söt länge och typ aldrig spy eller lorta ner kläderna ;)
Men bara 7 bodys?! *suck* Varför skall släkten få handla när jag vill? Kan de inte bara ge mig pengar istället
Overall tänkte jag kika närmare på när jag sall in till stan på tisdag, då det såg ut att reas ut en del vintergrejer nu. Lika bra att passa på då ju ;)