• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • sugarrush

Grattis till tvillingarna! Häftigt!

Fjärde gången gillt?
  • Renni

Wooow....Vilken känsla! Grattis!!
    Härlig känsla att få bära två underbara mirakel =))

åååååå så mysigt :)))
    Undra om det kommer vara någon mer i tråden som får tvillingar?!

• 83Lovika

Grattis till tvillingarna
    Min mamma och mormor är båda två-äggstvillingar så jag är lite nervös för att det ska vara två där inne jag med.. men jag tror att det bara är en!

Vi köpte förresten Happy-tone doppler på Kjell o company idag. Vi HÖRDE HJÄRTLJUDEN
    Åh vi blev så lyckliga, det ÄR faktiskt en bebis där inne trots att jag mår så bra
    När vi skulle lyssna på den igen så lyckades vi dock inte få in dem, måste ha varit ren lyckträff med tanke på hur tidigt det är, den rekommenderas från vecka 12.
    Vi spelade iallafall in på sambons iphone så när vi ska berätta för familjen kan vi spela upp hjärtljudet =)

• M y

Stooort grattis till tvillingarna! Så avis,vill också ha :)

• sugarrush
    83Lovika skrev 2011-02-18 17:56:39 följande:

Min mamma och mormor är båda två-äggstvillingar så jag är lite nervös för att det ska vara två där inne jag med.. men jag tror att det bara är en!

Vi köpte förresten Happy-tone doppler på Kjell o company idag. Vi HÖRDE HJÄRTLJUDEN
    Åh vi blev så lyckliga, det ÄR faktiskt en bebis där inne trots att jag mår så bra
    När vi skulle lyssna på den igen så lyckades vi dock inte få in dem, måste ha varit ren lyckträff med tanke på hur tidigt det är, den rekommenderas från vecka 12.
    Vi spelade iallafall in på sambons iphone så när vi ska berätta för familjen kan vi spela upp hjärtljudet =)

Lovika, hur långt gången är du? Är lite sugen på att köpa en själv..
    Fjärde gången gillt?
  • M y

Jag har läst att man inte ska använda nässpray när man är gravid,så jag går och lider istället. Detta hittade jag inne på apoteket.se

Välj rätt medicin om du är gravid eller ammar

Om du är gravid kan du använda Lomudal Nasal och Pollyferm nässpray. Även Rhinocort Aqua nässpray kan användas under graviditet, men prata med en läkare vid mer än tillfällig användning. Sjukvården ger råd om vilka antihistamintabletter som passar vid graviditet.

• miqaw
    83Lovika skrev 2011-02-18 17:56:39 följande:

Vad betalade ni för den och som tidigare fråga, vilken vecka är du i?
Svar på tråden BF september 2011