• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Natashi
    Gurkan skrev 2011-02-14 20:33:47 följande:
    Drinktilltugg till förrätt, en huvudrätt som bestod av ungefär en halv portion lax och till efterrätt?
    Det kändes lite snålt faktiskt men hon kanske inte äter mer än så?
    Atletic lesbisk träningsfreak var hon typ och suuuper nervös men herregud dadlarna ja höll på o smälla av det var som knäckebrödsprästen förra veckan, som sagt tilltugg till en drink inte i en 3 rätters middag hahaha trodde det var ett skämt dadlarna:P
  • mimsan01
    Natashi skrev 2011-02-14 22:58:10 följande:
    Atletic lesbisk träningsfreak var hon typ och suuuper nervös men herregud dadlarna ja höll på o smälla av det var som knäckebrödsprästen förra veckan, som sagt tilltugg till en drink inte i en 3 rätters middag hahaha trodde det var ett skämt dadlarna:P
    På sätt och vis så kan jag tycka att det är lite uppfriskande med tävlande som inte har super-pretentiösa menyer och mat. Det är ju trots allt glada amatörer det handlar om! Fast igår tycker jag nog att det var liiiiite väl enkelt..
    Eftersom jag även har lite italienskt påbrå så vart jag lite ledsen när jag såg henne steka(!) parmaskinkan runt dadlarna!! Vilket helgerån! Gråter

Men vad var det med han ena killen vad-han-nu-hette? Snacka om att kläcka ur sig spydigheter på löpande band! Skulle han vara nån slags uppfriskande elak-gay-stereotyp?  
  • Analoga
    mimsan01 skrev 2011-02-15 09:15:49 följande:
    På sätt och vis så kan jag tycka att det är lite uppfriskande med tävlande som inte har super-pretentiösa menyer och mat. Det är ju trots allt glada amatörer det handlar om! Fast igår tycker jag nog att det var liiiiite väl enkelt..
    Eftersom jag även har lite italienskt påbrå så vart jag lite ledsen när jag såg henne steka(!) parmaskinkan runt dadlarna!! Vilket helgerån! Gråter

Men vad var det med han ena killen vad-han-nu-hette? Snacka om att kläcka ur sig spydigheter på löpande band! Skulle han vara nån slags uppfriskande elak-gay-stereotyp?  
    Spydig? Han var väl bara ärlig    Ja, jag tyckte hon var SKITJOBBIG!! Snacka om spattig människa. Flamsa runt som hon hade myror i arslet och så den där fåniga tummen upp-gesten hela tiden!
  • mimsan01
    Analoga skrev 2011-02-15 10:12:51 följande:
    Spydig? Han var väl bara ärlig    Ja, jag tyckte hon var SKITJOBBIG!! Snacka om spattig människa. Flamsa runt som hon hade myror i arslet och så den där fåniga tummen upp-gesten hela tiden!
    spydig - ärlig. tomatoe - tomatoe..

Vissa saker han sade kändes så tillrättalagda för att passa in i nån slags gay-stereotyp. Typ "varmrätten var lika tråkig som när shirley och sanna slog sig ihop med sonja" osv... Det störde mig lite, även om jag tyckte att kommentarerna stundtals även var lite småroliga...

Tummen upp ja.... DEN var jobbig!
  • Gul13

Haha jag tyckte gårdagen var så pinsam så jag tog fram skämskudden.

Stackars människa så skämsigt. Ojojoj.
    Ja det kan bara bli bättre. Sämre finns knappt.

• Analoga
    Gul13 skrev 2011-02-15 11:11:06 följande:
    Haha jag tyckte gårdagen var så pinsam så jag tog fram skämskudden.

Stackars människa så skämsigt. Ojojoj.
    Ja det kan bara bli bättre. Sämre finns knappt.
    Nä sämre finns INTE! Värsta i programmets historia!
  • Gul13
    Analoga skrev 2011-02-15 11:18:26 följande:
    Nä sämre finns INTE! Värsta i programmets historia!
    Nej det är sant.

Jag inbillade mig att söker man till programmet så har man ändå en hum om mat och matlagning, uppläggning, dukning, värd- och värdinneskap. Men där var det ... blankt.
    Det ska bli kul och se fortsättningen på veckan.
  • Elins mamma 2010

Jag håller med er, menyn var skittrist och snål. Hon sa väl själv att hon inte tyckte att man skulle äta så stora portioner.. Obestämd 
    Tyckte ni också att stämningen inte var så bra mellan deltagarna som den brukar vara i det här programmet? Kanske bara berodde på att de var missnöjda med maten?
    Jättetrist att hon igår inte ansträngde sig, blir intressant att se de andra deltagarna.

• Analoga
    Elins mamma 2010 skrev 2011-02-15 13:25:40 följande:
    Jag håller med er, menyn var skittrist och snål. Hon sa väl själv att hon inte tyckte att man skulle äta så stora portioner.. Obestämd 
    Tyckte ni också att stämningen inte var så bra mellan deltagarna som den brukar vara i det här programmet? Kanske bara berodde på att de var missnöjda med maten?
    Jättetrist att hon igår inte ansträngde sig, blir intressant att se de andra deltagarna.
    Ja det var inget muntert gäng precis...
  • Jess69

Jag somnade i programmet igår...brukar jag verkligen inte göra...så det säger nästan allt...
    hoppas på bättring ikväll

Svar på tråden Halv 8 hos mig