• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Snöviolen
    Analoga skrev 2011-02-11 12:11:44 följande:
    ...ja och tema arbetslösa, tema sjukskrivna osv osv   Nä jag vet inte vad de tänkte på när de kom på den idén...
    Inte jag heller, men hoppas de har lebbar med och inte bara bögar, så att det blir en blandning.
  • mimsan01

Jag gillade också prästen skarpt! Hon hade absolut skönast personlighet av denna veckas deltagare. Och jag tycker att han som vann denna vecka hade godast meny - i alla fall enligt mig!

Är det förresten någon som vet var han som vann köpt lampan som hängde över matbordet? Jag tyckte den var otroligt cool!

• Analoga
    Snöviolen skrev 2011-02-11 12:14:38 följande:
    Inte jag heller, men hoppas de har lebbar med och inte bara bögar, så att det blir en blandning.
    Jag har tittat på nästa veckas tablå och det är både killar o tjejer med.
  • Analoga
    mimsan01 skrev 2011-02-11 12:16:36 följande:
    Jag gillade också prästen skarpt! Hon hade absolut skönast personlighet av denna veckas deltagare. Och jag tycker att han som vann denna vecka hade godast meny - i alla fall enligt mig!

Är det förresten någon som vet var han som vann köpt lampan som hängde över matbordet? Jag tyckte den var otroligt cool!
    Ja hon var verkligen härlig
  • Analoga

My god! Detta var den simplaste bjudning jag någonsin sett i halv 8 hos mig!  Dels hade hon inte klätt sig för en middag, dels var bordet dukat för en simpel vardagsmiddag och dels var uppläggen katastrofala och simpla..

Tänkte för mig själv att hon inte var värd mer än högst 3 poäng, så säger en av deltagarna "undrar om jag ska vara ärlig eller snäll" . Han beslutar sig för att vara snäll, och då fick hon 2 poäng   Det säger väl allt?

• JPT

Härligt att de faktiskt var ärliga och gav någorlunda rättvisa betyg. Tycker ofta att folk är alldeles för snälla med poängsättningen. Hallå, de förtjänar inte den sjua om du är missnöjd med allt! 

Håller med Analoga gällande allt. 

• Analoga

Hoppas verkligen att resten av veckans deltagare är lite mer seriösa. Det var inte kul att se kvällens program :(

• Gurkan

Drinktilltugg till förrätt, en huvudrätt som bestod av ungefär en halv portion lax och till efterrätt?
    Det kändes lite snålt faktiskt men hon kanske inte äter mer än så?

• Mia386

såg ännu en gång inte programet. får kolla i mogron på nätet :P fast vet inte om man vill se det efter vad ni tycker... :-/

• Analoga
    Mia386 skrev 2011-02-14 22:29:36 följande:
    såg ännu en gång inte programet. får kolla i mogron på nätet :P fast vet inte om man vill se det efter vad ni tycker... :-/
    Nä ärligt talat så missade du ingenting!  Kan bara bli bättre imorgon
Svar på tråden Halv 8 hos mig