Halv 8 hos mig
Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Jag gillade också prästen skarpt! Hon hade absolut skönast personlighet av denna veckas deltagare. Och jag tycker att han som vann denna vecka hade godast meny - i alla fall enligt mig!
Är det förresten någon som vet var han som vann köpt lampan som hängde över matbordet? Jag tyckte den var otroligt cool!
My god! Detta var den simplaste bjudning jag någonsin sett i halv 8 hos mig! Dels hade hon inte klätt sig för en middag, dels var bordet dukat för en simpel vardagsmiddag och dels var uppläggen katastrofala och simpla..
Tänkte för mig själv att hon inte var värd mer än högst 3 poäng, så säger en av deltagarna "undrar om jag ska vara ärlig eller snäll" . Han beslutar sig för att vara snäll, och då fick hon 2 poäng
Det säger väl allt?
Härligt att de faktiskt var ärliga och gav någorlunda rättvisa betyg. Tycker ofta att folk är alldeles för snälla med poängsättningen. Hallå, de förtjänar inte den sjua om du är missnöjd med allt!
Håller med Analoga gällande allt.
Hoppas verkligen att resten av veckans deltagare är lite mer seriösa. Det var inte kul att se kvällens program :(
Drinktilltugg till förrätt, en huvudrätt som bestod av ungefär en halv portion lax och till efterrätt?
Det kändes lite snålt faktiskt men hon kanske inte äter mer än så?
såg ännu en gång inte programet. får kolla i mogron på nätet :P fast vet inte om man vill se det efter vad ni tycker... :-/