Inlägg från: emelielj |Visa alla inlägg
  • emelielj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Man känner väl sparkana senare om man har moderkakan i framvägg? Och tidigare i bakvägg?
    Jag har min i framvägg och har känt nada än! Vecka 20 idag. BM sa att det kan dröja två-tre veckor till :)
    LängtarGlad

• emelielj
    Fnyz skrev 2011-03-06 17:12:33 följande:
    just de vet inte om ajg skrivit så mycekt här inne tidigare bara inne i andra augustitrådar. tänkte slänga in en magbild från idag

Vecka 18 (17+4)
    Vilken fin kula! Är det första?
  • emelielj
    ZillyChili skrev 2011-03-10 21:57:24 följande:
    Åh vad roligt att se alla bilder! Imorgon är det vår tur att titta på knoddas!
    Har inte känt av knoddas på över en vecka så lite smånervös är jag minsann... konstig känsla för jag brukar verkligen inte vara den som oroar mig över saker och ting!
    Bebis mår nog bra ska du se! jag började känna sparkar IGÅR! är jätteglad men vill ju känna hela tiden nu, sitter o känner på magen och inväntar nästa spark, men han är envis! Vågar inte hålla på för mycket men trycker lite på magen ibland och då kan han sparka till men ingenting nu på hela kvällen, tråkigt!
  • emelielj
    Emelie05 skrev 2011-03-12 13:27:22 följande:

Vi var på RUL i onsdags ♥
    En tjej, tyckte BM.
    Allt var jättebra iaf, blev flyttade in i juli denna gång, bf 30 juli ♥
    Du har samma beräknat BF som mig :)
    Beba83 skrev 2011-03-13 10:45:28 följande:
    Då har vi samma BF efter RUL :)

VIlken fina bilder ni alla lagt upp, så magiskt med RUL!!
    Och vi också!
    Kul att flera har samma BF Skrattande
  • emelielj
    Speck skrev 2011-03-15 21:22:58 följande:
    Jag har haft huvudvärk sen vecka 12 ungefär. I början varje dag men sen drygt en vecka tillbaka äter jag extra järntillskott och det hjälpte en del. Tar du extra järn, annars kan det vara en god idé att börja med Niferex!

På måndag är det rul och jag längtar såå  mycket!
    jag började med Niferex häromdagen, hon sa att jag skulle ta en varannan dag, gör ni också det? Kanske är olika iofs.. haha kanske skulle tagit detta i vanliga tråden, ajaSkrattande
  • emelielj
    elvin110813 skrev 2011-03-20 18:14:35 följande:
    Jag har jättesvårt att hitta hjärtslagen med min angelsound! Så jag blir nog nästan ännu mer nojjig av att använda den än jag är annars... Rynkar på näsan
    Det kan ta tid att hitta hjärtljudet. Men hittar man det är det hur skönt och mhysigt som helst att ligga hemma i soffan och lyssna på hjärtat, man hör även när lillen rör sig eller sparkar till :)

Jag hörde första gången i vecka 11, långt långt ner och en bit in, men tänk så att om du inte hittar det, så beror det säkert bara på att bebisen gömt sig.
  • emelielj
    alexander2011 skrev 2011-03-20 22:17:19 följande:
    Om jag köper en angelsound. är det  värt det jag menar min livmorder ligger i framvägg o dämpar allt :S
    Jag har också min i framvägg men jag hörde i vecka 11, kände första rörelsen i vecka 19, så du kan mycket väl höra nu.
    Det är väl lite olika för alla med men det kanske beror på hur man lyssnar med.
    Vissa hittar ju direkt och andra får leta :)
    Leta långt långt ner under naveln, han kan ju ha gottat in sig långt inne i magenSkrattande
  • emelielj
    Kevin och Freja skrev 2011-04-06 11:29:17 följande:
    Lägger upp en bild på oss Nygifta Hjärta
    Gravid i v. 20 men det gick att klämma in magen i klänningen ändå :)

Passar även på att lägga in en bild på vår lilla tjej i magen :) Det är 3D ultraljud i v. 14. Hon suger på tummen Skrattande

Vi är så glada, både som herr och fru Hultman och som nyblivna föräldrar i augusti :)
    Vilka fina bilder!
  • emelielj
    alexander2011 skrev 2011-04-14 09:23:30 följande:
    Jag har problem med det och tyvärr rakde jag min "raggarsträng" blev 10 ggr värre och nu vet jag inte vad jag ska göra:S vad kan man göra e så pinsamt
    jag rakade den också haha, nu är det skitfult!
  • emelielj
    alexander2011 skrev 2011-04-14 11:44:51 följande:
    Samma här nu har jag fått mörka hårstrån och fler :S
    ja jag me haha, men ingen ska pilla på min mage mer än jag ändå haha
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011