• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Capa
    Ninakarolina skrev 2011-02-19 10:11:55 följande:
    CAPA: SHIT DU ÄR ENORM Flört

Min kula är så liten , så liten än haha.
    Ja jag vet haha Nu kan man knappast dölja magen längre, så jädra hård är den med, no more sleeping on magen *snyft*
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-02-19 10:18:48 följande:
    Ja jag vet haha Nu kan man knappast dölja magen längre, så jädra hård är den med, no more sleeping on magen *snyft*

Jag blir typ rädd när jag ser din mage, asså bara för att min är så liten, lever min , börja jag tänka :S.
    Fast de är ju mitt förstabarn . Var du mindre med första?

ser alla stora magar, och min lillfis :D, men inatt när jag var kissnödig fan va stor den vart.

• Capa
    Ninakarolina skrev 2011-02-19 10:30:27 följande:

Jag blir typ rädd när jag ser din mage, asså bara för att min är så liten, lever min , börja jag tänka :S.
    Fast de är ju mitt förstabarn . Var du mindre med första?

ser alla stora magar, och min lillfis :D, men inatt när jag var kissnödig fan va stor den vart.

Haha, det är bara jag som är för stor, ingen fara med din Glad Såhär var jag i vecka 20+ med första, minns inte exakt men var inte såhär stor i vecka 15 iaf DET minns jag Glad
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-02-19 10:32:07 följande:
    Haha, det är bara jag som är för stor, ingen fara med din Glad Såhär var jag i vecka 20+ med första, minns inte exakt men var inte såhär stor i vecka 15 iaf DET minns jag Glad
    Skönt att höra Glad
    Fasen vad noggig jag blir haha.
    Jag har ju gjort 3 vul redan, så ska inte lyssna på hjärtljuden nu när jag är hos BM då jag har gjort så mycket innan, sen v 18 då får jag se... blir spännande.

Fan vad tiden går sakta, vill ju se nu... och veta kön sen köpa saker, kan inte vänta :D.
  • Capa
    Ninakarolina skrev 2011-02-19 10:34:46 följande:
    Skönt att höra Glad
    Fasen vad noggig jag blir haha.
    Jag har ju gjort 3 vul redan, så ska inte lyssna på hjärtljuden nu när jag är hos BM då jag har gjort så mycket innan, sen v 18 då får jag se... blir spännande.

Fan vad tiden går sakta, vill ju se nu... och veta kön sen köpa saker, kan inte vänta :D.
    Haha, man blir lätt det som gravid, oroar sig för minsta lilla. Dessutom ligger nog denna bebben väldigt långt "fram" eller vad man ska säga, spänner liksom ut magen extra. Vissa bebisar ligger ju längre bak och då kommer kanske magen senare. Bara nån vecka kvar nu tills RUL väl?? Skrattande
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-02-19 11:12:32 följande:
    Haha, man blir lätt det som gravid, oroar sig för minsta lilla. Dessutom ligger nog denna bebben väldigt långt "fram" eller vad man ska säga, spänner liksom ut magen extra. Vissa bebisar ligger ju längre bak och då kommer kanske magen senare. Bara nån vecka kvar nu tills RUL väl?? Skrattande
    Ja jag tyckte kvinnan som gjorde vul på mig att att min livmoder och de var felvänt haha, men har ingen aning om hur den är då, hon sa bara att de var ett läge, men sa hon inte.

Ja den 17 mars, jag är så peppad att jag avlider haha. Men på mitt papper står de " UL är en avancerad metod som kräver koncentration.Därför är vi tacksamma om endast en vuxen följer med till undersökningen" MEN VA? David vill nog se könet och bebisen med, blir dom arga kanske om han förljer med?

elakt. han ska med pungtslut :).
  • Capa
    Ninakarolina skrev 2011-02-19 11:31:05 följande:
    Ja jag tyckte kvinnan som gjorde vul på mig att att min livmoder och de var felvänt haha, men har ingen aning om hur den är då, hon sa bara att de var ett läge, men sa hon inte.

Ja den 17 mars, jag är så peppad att jag avlider haha. Men på mitt papper står de " UL är en avancerad metod som kräver koncentration.Därför är vi tacksamma om endast en vuxen följer med till undersökningen" MEN VA? David vill nog se könet och bebisen med, blir dom arga kanske om han förljer med?

elakt. han ska med pungtslut :).
    Nä du (givetvis ;) ) + en till får följa med på ultraljudet menar dom. Står samma på min kallelse, 23 mars, hallåååå det kommer ju ta ett år dit känns det som haha Tyvärr står det också att dom inte tittar efter könet. Vill man veta det får man boka ett privat, så jädra sjukt, dom är ju ändå där och tittar ju Skrikandes
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-02-19 11:46:34 följande:
    Nä du (givetvis ;) ) + en till får följa med på ultraljudet menar dom. Står samma på min kallelse, 23 mars, hallåååå det kommer ju ta ett år dit känns det som haha Tyvärr står det också att dom inte tittar efter könet. Vill man veta det får man boka ett privat, så jädra sjukt, dom är ju ändå där och tittar ju Skrikandes
    Tror inte de står på mitt :) här får man se om man vill , de är toppen.
    Men du får spärra upp ögonen och se om du ser själv haha :D.
  • Capa
    Ninakarolina skrev 2011-02-19 11:51:46 följande:
    Tror inte de står på mitt :) här får man se om man vill , de är toppen.
    Men du får spärra upp ögonen och se om du ser själv haha :D.
    Haha, ja jag hittade en sida på nätet där man ser hur pojkar och flickor ser ut på ul så får hoppas att jag ser rätt bara haha Om vi inte får reda på det där så ska vi iaf ta reda på det privat, men orkar inte vänta länge till gaaaah haha
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011