Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

säjs att magen kommer snabbare efter första graviditeten. stämmer det?
säjs att magen kommer snabbare efter första graviditeten. stämmer det?
Jag blir lite avis! Jag som redan är bullig på magen kommer inte få ett sådant fint litet "put". Ja, jag får skylla mig själv helt enkelt!
...
Vecka 12 idag då, äntligen 
Då ska jag se om jag lyckas lägga in en bild på magen....

Åh vad skönt å känna att ja inte är den enda med putmage REDAN :D ja är inne i vecka 12+4 men har haft mage sen vecka 9 :O kan tänka mig att det är svullna tarmar osv med kanske?
Carmat85: Det är inte för tidigt att köpa mammabyxor, det har jag redan gjort, dystert värre så kan ja inte knäppa några byxor alls som jag har :( så nu går ja runt antingen med mysisar.leggins eller mina mammajeans :).
Imorgon ska vi på vårat andra ultraljud samt göra kub testet, första ultraljudet fick vi i vecka 10+4 ( min bild )
*längtar* till att få se hur mkt den lille växt sen sist :D
Ja ska försöka komma ihåg att ta en magbild senare idag å lägga in så får ni se min putis :).
VAd roligt med en sådan tråd som denna :D
Kram

Jag tyckte också det var ett himla projekt att ta kort själv haha I fortsättningen får nog sambon ta, speciellt i slutet då magen kommer vara enorm