• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Capa
    LYCKA82 skrev 2011-02-03 11:11:16 följande:
    Magbild 12+1

Vilken fin mage Glad Tänk vad roligt när vi är enorma och ser tillbaka på dessa pyttesmå putande magarna som man tycker börjar bli stora nu hihi
  • LYCKA82
    Capa skrev 2011-02-03 11:46:23 följande:
    Vilken fin mage Glad Tänk vad roligt när vi är enorma och ser tillbaka på dessa pyttesmå putande magarna som man tycker börjar bli stora nu hihi
    ja verkligen! Idag ska vi göra UL.... lite nervöst!
  • Capa
    LYCKA82 skrev 2011-02-03 11:49:25 följande:
    ja verkligen! Idag ska vi göra UL.... lite nervöst!
    Åh va spännande!! Då kanske det kommer en liten UL-bild här snart?? Flört
  • Mickan

Var på vul igår och fick se min lille knott! Men h*n vägrade ligga stilla!!! läkarn hade jättesvårt att faktiskt få någon bild för att kunna mäta bebben för h*n bara vände ryggen emot och krullade ihop sig eller slog en kullerbytta! Väldigt livlig liten krabat!!! Men härligt att se att det är nått därinne och härligt att höra hjärtljuden. Har kvar BF20 augusti så det är skönt!

Magen växer typ ingenting! Morgonbild som jag alltid tar men ser lika dan ut sen 9+4 så inte så mycket som händer. Haha ser ju nästan lite smalare ut ju! Har gått ner 2 kg sen jag blev gravid. Inte ökat ett gram sen dess.

• LYCKA82

Gjorde KUB idag... fick jättelåg risk för downs. Den lill* sprattlade, drack fostervatten, låg med benen i kors och var helt underbar.... Här kommer en bild

• Beba83

Vilka fina bilder ni har, får vänta till början av mars för att se den lilla.

Jag idag 14+6

Vilka fina bilder ni har, får vänta till början av mars för att se den lilla.
  • bellelli

Hej
    Har lite magbilder på min blogg, v14 idag. Hjärtljud nästa fredag...LÄNGTAR!
    www.minirenen.blogg.se
    Har hittat ett par underbara små stickade converse, se www.snyggtigen.se ska få hjälp av en kollega att klura ut hur man gör sen blir det sticka av!
    Ni har så tjusiga magar allihop. Grattis!!!

• LYCKA82
    LYCKA82 skrev 2011-02-03 19:23:25 följande:
    Gjorde KUB idag... fick jättelåg risk för downs. Den lill* sprattlade, drack fostervatten, låg med benen i kors och var helt underbar.... Här kommer en bild

glömde bifoga bilden, den kommer här:

• LYCKA82
    LYCKA82 skrev 2011-02-03 11:11:16 följande:
    Magbild 12+1

bilden försvann.. lägger in den igen:

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011