Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Tänk vad roligt när vi är enorma och ser tillbaka på dessa pyttesmå putande magarna som man tycker börjar bli stora nu hihi
Tänk vad roligt när vi är enorma och ser tillbaka på dessa pyttesmå putande magarna som man tycker börjar bli stora nu hihi
Var på vul igår och fick se min lille knott! Men h*n vägrade ligga stilla!!! läkarn hade jättesvårt att faktiskt få någon bild för att kunna mäta bebben för h*n bara vände ryggen emot och krullade ihop sig eller slog en kullerbytta! Väldigt livlig liten krabat!!! Men härligt att se att det är nått därinne och härligt att höra hjärtljuden. Har kvar BF20 augusti så det är skönt!

Gjorde KUB idag... fick jättelåg risk för downs. Den lill* sprattlade, drack fostervatten, låg med benen i kors och var helt underbar.... Här kommer en bild

Vilka fina bilder ni har, får vänta till början av mars för att se den lilla.
Jag idag 14+6

Vilka fina bilder tjejer!! 
Hej
Har lite magbilder på min blogg, v14 idag. Hjärtljud nästa fredag...LÄNGTAR!
www.minirenen.blogg.se
Har hittat ett par underbara små stickade converse, se www.snyggtigen.se ska få hjälp av en kollega att klura ut hur man gör sen blir det sticka av!
Ni har så tjusiga magar allihop. Grattis!!!