• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • kariba
    And3RZsoN skrev 2011-01-31 17:11:05 följande:
    Ja man får helt enkelt ta det man kan få på sig :D hehe.

Jag undrar det samma, har tittat på massa sidor efter bra mamma kläder men ja hamnar mer på tantmamma kläder sidor :(
    Jag hittade mammajeans-leggings på H&M som var stora och rymliga, även i strl L.
  • sjövildabarn

hm har faktiskt en del bra mamma kläder kolla där.
    hade turen att en nära vän nyss fått barn så jag fick ta hennes kläder och hon har god smak :)

• Capa
    4mom.se har jag beställt lite från. Dom har skitsnygga mammajeans som INTE är tantiga :)

Appropå kläder. När jag låg inlagd fick jag bebis första kläder av min mamma för att pigga upp mig.
    Söööta eller vad tycker ni?!

• alexander2011

nawwww jag längtar själv efter att köpa lite barnkläder. min vännina ska komma förbi på onsdag med en hel papppåse full med unisex barnkläder som hon vill bli av med :)

• Capa
    alexander2011 skrev 2011-01-31 18:11:09 följande:
    nawwww jag längtar själv efter att köpa lite barnkläder. min vännina ska komma förbi på onsdag med en hel papppåse full med unisex barnkläder som hon vill bli av med :)
    Åh va kul!! Jag funderar på att hämta upp min dotters gamla bebiskläder, där finns lite för båda könen. Tror inte jag klarar av att vänta ett halvår tills man kan börja dona med kläder haha
  • little juno

Jag har shoppat två mamma-toppar från HM precis, en bredrandig och en svart med puffärm. De var söta och kändes som "jag". Vet att märket Proud har fina också, som man kan handla on-line. Lite dyrare men några plagg kanske kan vara kul att ha.

Capa: vilka supersöta kläder, kan tänka mig att det känns lite mer värt när man får se dem! 

• Tejj

Har shoppat mina första saker till bebben idag.... påslakan set... kalla mig crazy... men med märket lexington!!!!!!!!!!! Sååååå fina... o sen var det ju 50% rabatt oxå.... så fyndade det ju.... kostade ju bara 400 kr.....!!! Jag vet, crazy.... (eller dum i hövve som sambon säkert kommer att kalla mig!!!) men det var ju såååå fint... kunde bara inte motstå det... tänk när man får bädda sängen för första gången.... åååå va fint det kommer bli, o mysigt =)

Var bara tvungen att skriva av mig det... =)

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011