• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • And3RZsoN
    Capa skrev 2011-01-31 12:11:17 följande:
    Jodå visst ser man att det putar!! Glad Jag tyckte också det var ett himla projekt att ta kort själv haha I fortsättningen får nog sambon ta, speciellt i slutet då magen kommer vara enorm Tungan ute
    haha jaa det är svårt å testade nog varenda spegel innan det bästa ( synliga ) kortet vart i badrummet pga lyset :)
    jaa det är nå bästa sättet att låta karlarna fixa magbilderna sen då vet man att det blir synligt :D
  • elvin110813

Åh, jag är så avundsjuk på era putande magar! Önskar jag också hade en, men är man överviktig så syns det inte lika tidigt...
    Däremot känns det! Ta på sig de vanliga jeansen eller kjolen och knäppa är jättesvårt! Tycker att alla kläder sitter åt extra mycket. Gick in i v 11 igår...

• And3RZsoN
    elvin110813 skrev 2011-01-31 12:33:12 följande:
    Åh, jag är så avundsjuk på era putande magar! Önskar jag också hade en, men är man överviktig så syns det inte lika tidigt...
    Däremot känns det! Ta på sig de vanliga jeansen eller kjolen och knäppa är jättesvårt! Tycker att alla kläder sitter åt extra mycket. Gick in i v 11 igår...
    Din bebismage kommer den med :D
    haha jaa inga byxor kan man ha längre :( måste ut å jaga efter ett sådant här förlängnings knapp grejj ( vad heter dom?) nån som vet vart det finns att köpa?
  • UnderbaraMix
    And3RZsoN skrev 2011-01-31 11:55:53 följande:

Här är min bild på magen ( era bilder är mkt bättre tagna ) men ni kanske ser ngt puta iaf? =)
    Vi ser också att du är en flitig fluxare! :)

Superfina magar allihopa!
  • sjövildabarn

jisses vad smala och fina alla är.
    Hm min mage kommer inte på bild denna 3 dje graviditeten.
    hoppas på en viktnergång denna gången :) fina magar tjejer härligt att se.

• And3RZsoN
    UnderbaraMix skrev 2011-01-31 13:13:55 följande:
    Vi ser också att du är en flitig fluxare! :)

Superfina magar allihopa!
    Haha jaa precis tänderna behövs skötas om dom med =) speciellt under graviditeten haha.
  • alexander2011
    And3RZsoN skrev 2011-01-31 09:48:21 följande:
    Åh vad skönt å känna att ja inte är den enda med putmage REDAN :D ja är inne i vecka 12+4 men har haft mage sen vecka 9 :O kan tänka mig att det är svullna tarmar osv med kanske?
    Carmat85: Det är inte för tidigt att köpa mammabyxor, det har jag redan gjort, dystert värre så kan ja inte knäppa några byxor alls som jag har :( så nu går ja runt antingen med mysisar.leggins eller mina mammajeans :).

Imorgon ska vi på vårat andra ultraljud samt göra kub testet, första ultraljudet fick vi i vecka 10+4 ( min bild )
    *längtar* till att få se hur mkt den lille växt sen sist :D
    Ja ska försöka komma ihåg att ta en magbild senare idag å lägga in så får ni se min putis :).
    VAd roligt med en sådan tråd som denna :D

Kram
    nä det är samma här du. jag får gå i mina leggings o mysbyxor/joggingbyxor hela dagarna :S kom tyvärr inte iväg att handla i stan men får väl klicka hem något :)

Nån med tips på en bra sida för mamma kläder?
  • alexander2011

vad mysigt med alla magar. Verkligen jätte kul att se :)

• And3RZsoN
    alexander2011 skrev 2011-01-31 16:42:45 följande:
    nä det är samma här du. jag får gå i mina leggings o mysbyxor/joggingbyxor hela dagarna :S kom tyvärr inte iväg att handla i stan men får väl klicka hem något :)

Nån med tips på en bra sida för mamma kläder?
    Ja man får helt enkelt ta det man kan få på sig :D hehe.

Jag undrar det samma, har tittat på massa sidor efter bra mamma kläder men ja hamnar mer på tantmamma kläder sidor :(
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011