Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Fänkål Ska tydligen lugna bebisars magar om man ammar. I Schweiz rekomenderar man alla mammor äta det om barnet är "skriktigt". semper är många känsliga för har jag hört.
Ja, jag ska köpa amningste...det är säkert fänkål i det. Hoppas det ska hjälpa mot magknipet.
Vart köper man amningste? Vrf e de många som e känsliga mot sempers?
Är de någon mer härinne som lyckas få nackont så de värker som f.n i huvudet på en? Jag har sådana otroliga smärtor i huvudet nu för man har ont i nacken! E de lätt att få ont i kroppen lättare efter förlossning lr vdå?
Amningste finns på hälsokosten.
Jag har oxå ont i ryggen, men inte av att jag bär utan det kommer när jag gör nåt. Jag har försökt hålla upp hållningen, men det hjälper inte. Tror bara träning av rygg muskulaturen hjälper.
Carmat: Tycker att er Alexander i vår Leo påminner om varandra :) Ska se hur jag kan få ut en bild här snart.
Har en fråga här;) hur ofta ammar ni på dagarna? Å om ni har en trött en när väcker ni dom för att amma?
Jag slutade att väcka oliver för mat för n