• trettioplus

Prova inte detta hemma!

Vad bör andra låta bli att prova hemma?

Kriterierna:
    a) Du ska ha provat
    b) Det har med hemmiljön att göra
  • Svar på tråden Prova inte detta hemma!
  • cajsasmamma
    Gör inte detta; Glöm din mobil på jobbet och ha inga klockor hemma som fungera pga att du är så glömsk som aldrig kommer ihåg och köpa batterier till väcka klockan

Orsak;  Du får tillbringa en hel natt i en obekväm trägungstol framför tv eftersom du är rädd att försova dig, och följde av detta blir att näst kommande dag är det inte så jäkla roligt att sitta och köra 5 st travhästar Skrikandes
  • Chazz Michael Michaels
    cajsasmamma skrev 2011-09-23 11:30:35 följande:
    Gör inte detta; Glöm din mobil på jobbet och ha inga klockor hemma som fungera pga att du är så glömsk som aldrig kommer ihåg och köpa batterier till väcka klockan

Orsak;  Du får tillbringa en hel natt i en obekväm trägungstol framför tv eftersom du är rädd att försova dig, och följde av detta blir att näst kommande dag är det inte så jäkla roligt att sitta och köra 5 st travhästar Skrikandes
    Tips till nästa gång: http://www.vackning.se/
  • spöke
    nokz skrev 2011-09-22 17:43:33 följande:
    Äntligen kan man bidra :)

Gör inte: Tro att det är en baggis att balansera smörpaketet på osten i ena handen samtidigt som du gör annat med andra handen

Orsak: Katten kan som av en händelse springa i vägen och smörpaketet glider, landar rakt på katten och går så klart upp och katten blir full i smör. Katten är dessutom långhårig och omöjlig att bada så det är bara att raka katten där det är smör. Resultatet blir inte så jäkla snyggt xD
    Hehe, stackars katten!
  • nokz
    spöke skrev 2011-09-23 13:40:38 följande:
    Hehe, stackars katten!
    Hon ville inte mysa med mig på ett par dagar kan jag lova Tungan ute
  • Black roses
    nokz skrev 2011-09-24 23:38:31 följande:
    Hon ville inte mysa med mig på ett par dagar kan jag lova Tungan ute
    Nasta gang, om det skulle handa igen, sa ar det mycket enklare om du badar katten.. Borja med en rejal omgang med yes, skolj sen noga, efter det tar du de vanliga sorterna du anvander nar du bara katten... Yes ar trots allt det basta som finns mot fett i palsen, och sa lange du undviker ansiktet sa ar det lugnt...
  • Agent Fluff
    Lady T skrev 2011-09-19 22:15:17 följande:
    Och om man har en partner får man sedan genomlida veckor av bekymrade blickar och halvgenomskinliga frågor som rör alla blåmärken man någonsin dragit på sig genom åren...

I och för sig mycket omtänksamt, men det känns lite jobbigt efter ett tag :p
    Exakt! Haha :) Mannen fick ondskefulla blickar på ica och det var till och med en arbetskamrat som frågade mig om jag har det bra hemma...

Det är ju bra att folk reagerar, men tyckte väldigt synd om min man som aldrig skulle lyfta ett finger mot mig :D
  • sapere aude

Gör inte: Varna barnen 551ggr att inte gå in i rummet där du tapetserar för att det kan ligga vassa saker på golvet och sedan själv trampa på tapetknisven
    Det blir: en sväng till akuten för att sy ihop tån som nästan är av, kallt med foppatofflor i januari! (väldigt fuktiga av blod också)

Gör inte: förvara all aska som man tar ut ur öppna spisen i en påse som man tycker att man gömt bra bakom fåtöljen
    Det blir: bra konfetti till 2-åringar som spred ut 10 liter över hela övervåningen! Efter två år kan vi fortfarande hitta kolbitar, mest bakom bohyllor och springor i golvet.     

• seandra82
    sapere aude skrev 2011-09-28 10:18:26 följande:

Gör inte: Varna barnen 551ggr att inte gå in i rummet där du tapetserar för att det kan ligga vassa saker på golvet och sedan själv trampa på tapetknisven
    Det blir: en sväng till akuten för att sy ihop tån som nästan är av, kallt med foppatofflor i januari! (väldigt fuktiga av blod också)

Gör inte: förvara all aska som man tar ut ur öppna spisen i en påse som man tycker att man gömt bra bakom fåtöljen
    Det blir: bra konfetti till 2-åringar som spred ut 10 liter över hela övervåningen! Efter två år kan vi fortfarande hitta kolbitar, mest bakom bohyllor och springor i golvet.     

Svar på tråden Prova inte detta hemma!