Prova inte detta hemma!
Vad bör andra låta bli att prova hemma?Kriterierna:
a) Du ska ha provat
b) Det har med hemmiljön att göra
.
Gör inte: Få för att kontrollera att ytterdörren verkligen är låst sent på kvällen, naken, genom att rycka väldigt hårt i den.
Orsak: Det kan vara så att dörren är olåst, att den flyger upp, och att det kan stå ett helt gäng med folk utanför dörren på väg in till grannen i dörren brevid, och som alla stirrar på dig eftersom dörren flyger upp i hög fart.
Beckiebabe: omg haha!!
Gör ej: Ansvara för barnlämning på skola och förskola när du har så mycket at göra att du knappt vet vilken dag det är.
Orsak: Förskolepersonalen blir ganska road när följande dialog utspelar sig i hallen:
- Godmorgon!
- Hej! Men... X är väl ledig på fredagar?
- Jajamensan!
- Ja... Och det är ju fredag idag?
- ÄR det?
*suck*
Appropå felskrivningar från telefonen får ni bara inte missa den här sidan:
damnyouautocorrect.com/
Hahahahha alltså?! Underbar tråd!
gör inte: Försök läsa den här tråden 3 kvällar på raken!
Orsak: Sambon blir en aningen kort mot en och jag anar att han är sur, eftersom han 3 kvällar i rad har velat tittat på serier och film medan jag suttit med min lilla dator i knät och försökt hålla mig för skratt xD
öppna inte en flaska kolsyrad sprite dagen efter du köpt den .
orsak : det kan fortfarande vara skakad tro det eller ej men i alla fall , du har ett helt j****a kök o städa o sambon frågar vad du svär åt.=O)
Gör inte: Plocka inte ut köksvågen från skåpet.
Varför inte: Du kan skära dig på den, en stor köttbit från din lillfingertopp kan lossna och blodet sprutar.
Gör inte: Glöm knäppa blöjan klart när du byter på ditt barn mitt i natten.
Varför inte: Ditt barn rör sig så blöjan hamnar på sniskan och det blir kiss överallt.
Jag var så trött här om natten när dottern vakande efter jag bara sovit 2-3 timmar att jag bara knäppte blöjan på en sidan.
Gör inte : glöm ej bruna bananer på köksbordet när du ska åka utomlands i en vecka.
Varför: det luktar ej gott, klibbigt bord och det kryllar av bananflugor när du kommer hem. Fy för säger jag bara.