Prova inte detta hemma!
Vad bör andra låta bli att prova hemma?Kriterierna:
a) Du ska ha provat
b) Det har med hemmiljön att göra
Ställ inte en soppåse med matrester innanför dörren och tänkt "Äh, det är så kallt, jag tar ut den imorgonbitti" när du har två katter.
Matrester över hela lägenheten

Ha inte aluminiumfolie i Micron. Tar inte många sekudnder innan det blixtrar i micron och luktar bränt.
Försök inte att, efter anvisningar på förp, steka bacon mellan två bitar hushållspapper i mikron.
Brand uppstår.
När ni håller på skrapar hällen med vass klickskrapa, försök inte rengöra klickskrapan med fingret utan papper emellan.
Det blir fint jack i fingret, rejält blodbad och gör rätt ont..
När katten gör något hon inte får, tex hoppa upp på bordet, skjut henne INTE i rumpan med vattensprutan. Hon drar då anus längs hela köksgolvet.
(Och nej, det var inte med flit att skjuta henne där, jag suger på att sikta så hade det varit meningen så hade jag missat)
Favoritar så jag kan läsa ikväll :)
Favorit
*noterar att man inte, jag upprepar, INTE, ska beskjuta ett katt i anus med vattenpistol*
Asgarvar!!!
Gör inte: Överslagsbyta lampa på bilen utan att först ha kontrollerat vilken som är sönder.
Anledning: Din "roliga" sambo har nämligen i ett försök att göra sig lustig över ditt höger/vänster-handikapp, sagt vänster i stället för höger med förhoppningen att du ska upptäcka hans lilla skämt.
Äger du dessutom en nyare Peugeot där ett lampbyte aldrig tar mindre än en timme kan det leda till vissa sura miner när du påstår att du viss bytt lampjäveln och din sambo påstår att det har du visst inte!