Prova inte detta hemma!
Vad bör andra låta bli att prova hemma?Kriterierna:
a) Du ska ha provat
b) Det har med hemmiljön att göra
Gör inte: Ställ en skål under kranen som du sätter igång på full patte för att sedan gå iväg och pyssla med annat.
Varför?: För att du får ett mindre hav på parkettgolvet i köket som suger åt sig som en svamp och är vått dagen efter trots att du spenderade halva natten att torka upp skiten.
Det var min gäst som gjorde detta, precis när jag skulle gå och lägga mig. Det är svårt att skura, vara förbannad, trött och se glad ut samtidigt.
Gör inte: svara på annons på Blocket via SMS och hör dig för om gåstolen finns kvar, utan att noggrannt kontrollera vad telefonen tycker att gåstolen ska förvandlas till för ord.
Anledning: när du sen får svar undrar du vad i hela friden människan skriver, tills du upptäcker att det är DU som skrivit och frågat om gösfilén finns kvar.
För övrigt kommenterade inte säljaren detta utan svarade bara "nej, tyvärr"
Standby: haha ja mobilen kan ställa till med spratt och föreslå vansinniga stavningar.
När jag skulle smsa "oki" en gång till min man istället för okej blev det PLO och jag tryckte på skicka innan jag hann reagera!
sambon var lite trött efter en dag på jobbet o skulle laga mat , trötter är lika jag men han hade glömt sätta på spisen för att koka potatis det tog säkert tagit 5-10 minuter hade sambon hållt på med maten som skulle stekas o jag kommer in i köket o undrar varför potatisen inte kokar. då e man trötter=O)