• brandskyddskontroll

Är detta perverst?

• Svar på tråden Är detta perverst?
  • Familjeliivsfinastenick

Än en gång tack till alla gudar jag inte tror på för att jag fick födas som svensk!

• Tonx

Alltså, jag blev inte speciellt berörd på ena eller andra sättet. Det är väl den kulturella skillnaden, hade det varit på en bondgård här i Sverige så hade man väl reagerat helt annorlunda. Men jag tycker fortfarande det finns äckligare saker infödingsfolk gör, typ äter gigantiska larver och sånt mysigt.

• Renesmee

men hallå?! Jag vågar inte kolla, är så himmla känslig, så kan någon berätta vad det är?? TACK =)

• viseversa
    Renesmee skrev 2011-02-11 17:00:09 följande:
    men hallå?! Jag vågar inte kolla, är så himmla känslig, så kan någon berätta vad det är?? TACK =)
    En pojke som suger en ko i muttan för att få henne att kissa. Sen när kon kissar så ställer han sig under strålen och duchar i det. 
  • Renesmee

bläå fyn fan jag såg...Fy fan Stackars djur!!
    Hatar människor. vi har liksom förtjänat det som kommer för oss men djuren. FY FAN. Låt dessa oskyldiga varleser vara. Människan är hemsk och borde utrotas.

• Tonx
    Renesmee skrev 2011-02-11 17:02:46 följande:
    Hatar människor. vi har liksom förtjänat det som kommer för oss men djuren. FY FAN. Låt dessa oskyldiga varleser vara. Människan är hemsk och borde utrotas.
    Överreaktion deluxe.
  • Dorian Ertymexx
    Renesmee skrev 2011-02-11 17:02:46 följande:
    Ehm, va? Hur lider kon av att bli sugen och sedan kissar??? Möjligen lider kossan om den har urinvägsinfektion då, men...
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx

Vad gäller att duscha i urin så är det högst förståeligt i länder där vattnet är opålitligt. Urin är nämligen bra som bakteriedödande.

Fun facts - fram till väldigt nyligen i historien använde man urin som tvättmedel. Man sparade det och tvättade kläder i det. Så det är inte så fasligt främmande för våra kulturer heller. Vi har bara glömt bort det.

• Kitsune
    viseversa skrev 2011-02-11 17:01:05 följande:
    En pojke som suger en ko i muttan för att få henne att kissa. Sen när kon kissar så ställer han sig under strålen och duchar i det. 
    Jag tror inte att han fått för sig det på egen hand, man gör det andra har gjort (social överföring).
    Everything the State says is a lie, and everything it has it has stolen.
  • Dorian Ertymexx
    Kitsune skrev 2011-02-11 17:19:58 följande:
    Jag tror inte att han fått för sig det på egen hand, man gör det andra har gjort (social överföring).
    Japp. Men jag vill minnas att det finns fler skäl till att de gör så. Praktiska skäl alltså.
Svar på tråden Är detta perverst?