• brandskyddskontroll

Är detta perverst?

• Svar på tråden Är detta perverst?
  • viseversa
    Kitsune skrev 2011-02-11 17:19:58 följande:
    Jag tror inte att han fått för sig det på egen hand, man gör det andra har gjort (social överföring).
    Klart han itne har. Men i hans kultur är detta normalt. har jag sagt något annat eller? Det är inte konstigt för varken honom eller någon annan av hans familj och vänner att göra såhär. 
  • brandskyddskontroll
    viseversa skrev 2011-02-11 17:01:05 följande:
    En pojke som suger en ko i muttan för att få henne att kissa. Sen när kon kissar så ställer han sig under strålen och duchar i det. 
    Du glömde säga att ungen blir muspruttad i munnen också.
    Renesmee skrev 2011-02-11 17:02:46 följande:
    bläå fyn fan jag såg...Fy fan Stackars djur!!
    Hatar människor. vi har liksom förtjänat det som kommer för oss men djuren. FY FAN. Låt dessa oskyldiga varleser vara. Människan är hemsk och borde utrotas.
    Varför dra alla människor över en kam för något en enskild folkgrupp har gjort?
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-11 17:22:13 följande:
    Japp. Men jag vill minnas att det finns fler skäl till att de gör så. Praktiska skäl alltså.
    Om det faktiskt hade någon effekt på mjölkproduktionen skulle ju varända mjölkbonde hyra in småpojkar för att ge kossorna oralsex.
  • Kitsune
    viseversa skrev 2011-02-11 17:23:52 följande:
    Klart han itne har. Men i hans kultur är detta normalt. har jag sagt något annat eller? Det är inte konstigt för varken honom eller någon annan av hans familj och vänner att göra såhär. 
    Min kommentar var inte personligen om dig eller någon kritik till det du skrev men när jag läste ditt svar, ville jag helt enkelt tillägga något vidare på den tanke du hade. Jag drog alltså inga förhastade slutsatser om att du sagt något annat, ett litet missförståelse.

Visst, håller jag med Dorian, att det finns praktiska skäl om alla vi levt under andra levnadsomständigheter så
    hade man använt det man har för att överleva och klara sig i den miljön.
    Everything the State says is a lie, and everything it has it has stolen.
  • Dorian Ertymexx
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-11 17:36:46 följande:
    Du glömde säga att ungen blir muspruttad i munnen också.
    Renesmee skrev 2011-02-11 17:02:46 följande:
    bläå fyn fan jag såg...Fy fan Stackars djur!!
    Hatar människor. vi har liksom förtjänat det som kommer för oss men djuren. FY FAN. Låt dessa oskyldiga varleser vara. Människan är hemsk och borde utrotas.
    Varför dra alla människor över en kam för något en enskild folkgrupp har gjort?Om det faktiskt hade någon effekt på mjölkproduktionen skulle ju varända mjölkbonde hyra in småpojkar för att ge kossorna oralsex.
    Ehm, ja. Förutom då att varenda mjölkbonde har specialodlade kossor som får hormoner och skit istället. Så de behöver inte småpojkar som ger oralsex.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • brandskyddskontroll
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-11 22:28:24 följande:
    Ehm, ja. Förutom då att varenda mjölkbonde har specialodlade kossor som får hormoner och skit istället. Så de behöver inte småpojkar som ger oralsex.
    Men innan, då? Man ser ju inte precis Emil och Alfred turas om att slicka kofitta och duscha i kiss. Om det nu vore så förbannat smart skulle ju vi européer haka på direkt.
  • Dorian Ertymexx
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-11 23:34:44 följande:
    Men innan, då? Man ser ju inte precis Emil och Alfred turas om att slicka kofitta och duscha i kiss. Om det nu vore så förbannat smart skulle ju vi européer haka på direkt.
    Nej. Men så skrevs böckerna långt efter att magra kor var vanliga i norden. Och du kan ge dig tusan på att det finns en hel del otrevligheter i bondestugorna som de inte skrev något om. För, du vet, det är barnböcker, inte historisk fackliteratur. Det står säkert inte att de använde urin som tvättmedel heller.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Mad as snow

Jag orkar inte bemöda mig med att titta på skiten, men ja det låter onekligen perverst. Orka ha förståelse för varenda idiotgrej på hela jordklotet. Att suga kofitta är rubbat, svar: ja. 

• Toboas
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-11 23:34:44 följande:
    Nej, men friskt vatten är inte en bristvara i våra trakter.
  • Toboas

Och till TS - nej, det är inte perverst eftersom det inte finns någon sexuell koppling för personen som gör det.

Hade det varit naken-Janne som gjorde det medan han masturberade så hade jag däremot svarat ja.

• Mad as snow
    Toboas skrev 2011-02-12 00:53:15 följande:
    Och till TS - nej, det är inte perverst eftersom det inte finns någon sexuell koppling för personen som gör det.

Hade det varit naken-Janne som gjorde det medan han masturberade så hade jag däremot svarat ja.
    Åsyftar ordet "pervers" endast till sexuella vridenheter eller till det som är abnormt och onaturligt i allmänhet? Jag gissar på det sistnämnda. 
Svar på tråden Är detta perverst?