• brandskyddskontroll

Är detta perverst?

• Svar på tråden Är detta perverst?
  • pluppfamiljen

Fy faan så viiiidrigt!!! Kräks

Blivande 6 barns mamma
  • Mad as snow
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-12 03:49:48 följande:
    Och vem bestämmer vad som är perverst då? Vi i lilla Sverige?
    Nu missade du nog poängen. Vederbörande uteslut att det kunde röra sig om något perverst, eftersom det inte fanns någon "sexuell koppling". Ordet perverst kan appliceras på fler saker än vad som har med sexualitet att göra, även om vi är vana vid att det främst används för att beskriva sådant. Mitt inlägg rörde semantik och inget annat. 

• poirot

Är jag konstig som inte regeagerar speciellt mycket alls? 
    Kiss är ju rent, man utsätter sig inte för något speciellt. Vette tusan om jag inte tycker att det är mer perverst (om man ska använda det ordet) att bajsa i rent dricksvatten som vi gör här.  

Åsiktsfrihet innebär inte bara att du får tycka vad du vill, det innebär även att jag får tycka raka motsatsen och säga emot dig
  • Dorian Ertymexx
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-12 09:10:44 följande:
    Kisset är ju mest om man vill ha orange hår.

Frågan är ju fittslickandet. Om det är skönt för kossan är det ju en sak, men man kan ju inte precis fråga henne. Pojkarna får kanske stryk om dem vägrar, jag vet inte hur många som skulle tända på det och göra det på eget initiativ. Men fungerar det verkligen så som de tänkt sig? Är det inte lite bortkastat tid som de hällre kunde användt på att utbilda sig lite så de slipper och gå omkring och samla varje droppe kiss, utan kan bygga upp ett skapligt samhälle?
    Om det inte hade fungerat hade de väl slutat. Eller inte ens börjat, för all del.

Och det krävs litet mer än de minuter man vinner på att sluta slicka kor för att bygga ett skapligt samhälle. LITET mer än så.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    h34 skrev 2011-02-12 09:22:58 följande:
    Ofattbart att detta händer år 2011.
    Ofattbart att folk inte kan acceptera eller tolerera olikheter i kultur år 2011, ja, det håller jag med om.
  • Dorian Ertymexx
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-12 10:57:32 följande:
    Varför inte? Europa har inte nådd någon storhet genom oralstimulering av kreatur. Det är deras sätt att leva på som är onaturligt. De behöver skolor, modärnt jordbruk, industri, sjukvård och hälsosam kost.
    Va? Så närkontakt med kreatur är MER onaturligt än det vi gör???

Jag önskar att SA kunde skrota ordet "naturligt", folk använder det istället för "jag tycker att" litet väl mycket.
  • Dorian Ertymexx
    Cloudy skrev 2011-02-12 11:01:18 följande:
    Helt otroligt att det fortfarande existerar sådana extremt underutvecklade människor.
    Ursäkta? Är du säker på att du uttrycker dig korrekt nu?
  • Dorian Ertymexx
    Mad as snow skrev 2011-02-12 12:35:26 följande:
    Nu missade du nog poängen. Vederbörande uteslut att det kunde röra sig om något perverst, eftersom det inte fanns någon "sexuell koppling". Ordet perverst kan appliceras på fler saker än vad som har med sexualitet att göra, även om vi är vana vid att det främst används för att beskriva sådant. Mitt inlägg rörde semantik och inget annat. 

Fast semantik är flytande, och du svarar inte ens litet grand på min fråga - oavsett hur man tolkar ordet perverst och dess innebörd, vem bestämmer vad som är perverst?
  • Dorian Ertymexx
    poirot skrev 2011-02-12 12:35:47 följande:
    Är jag konstig som inte regeagerar speciellt mycket alls? 
    Kiss är ju rent, man utsätter sig inte för något speciellt. Vette tusan om jag inte tycker att det är mer perverst (om man ska använda det ordet) att bajsa i rent dricksvatten som vi gör här.  
    Word faktiskt.
Svar på tråden Är detta perverst?