• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • knopprosa
    limpan skrev 2011-02-23 15:00:09 följande:

rosenknopp89: Nopp!!  :)

Hur många barn har du? 1:a?

Okej :) Jag har en dotter född 06 så det är på tiden med en till ;)
    Har du fler barn?
  • knopprosa
    Annaliz skrev 2011-02-23 16:26:11 följande:

Jag har ännu ingen ultraljudsbild att lägga ut, men ska på ultraljud i början på nästa vecka då jag är i v 19 :)

Tänkte att ni kunde få börja med att se min mage utifrån sett ;) Vore roligt om fler kunde lägga upp lite magbilder här :)
    Fin mage ! :)
  • knopprosa
    Kiira skrev 2011-02-23 16:39:50 följande:
    Kul att de kommer bilder! jag ska på ultraljud i morgon. spännande som tusan är dock nervös, tänk om något är fel eller om de konstigt nog är två eller vad som helst! sånna här tankar har ja inte haft de två andra gångerna. men denna huja va knasiga tankar!.

kommer att gå super-bra tror jag :) Skriv när du har kommit hem vettja!
  • Ts Mamma

Hemma med en sjuk dotter så jag passar på att kika in lite - det hinns knappt med annars - fina bilder ni lagt ut alla...

Kände knappt Pyret på hela dagen igår och hann tom bli lite orolig -- det fick jag bittert ångra senare när vi hade APT och hälsoföreläsning i tre timmar efter jobbet - sittandes på en j*la pinnstol tränade Pyret till Gymnastik OS där inne så jag knappt kunde andas emellanåt och var tvungen att resa mig flera gånger för att inte få ont, lite lätt pinsamt med 40 andra och en föreläsare i en pytte liten matsal, de måste ha trott att jag hade ryck elelr nått så som jag försökte sitta bekvämt på stolen ömsom var tvungen att sträcka på mig...Drömmer

Annars tycker jag det just nu känns ganska tråkigt att vara gravid - mår kanon, magen syns knappt (2:a barnet, 3:e graviditeten) soch jag är snart i v. 22, nu vill jag ha sommar och bebis....

...är det bara för mig som tiden går så sjukt långsamt just nu???

Imorgon ska vi hämta vår vagn som vi har köpt förresten, de ringde igår att den hade kommit...

• erika85

Finns det plats för en till här? =) Har bf 25/7 enligt Ul (17/7 enligt Sm) & det är vårat 3:e barn=) 

• Tösabeten

Allt gick fint,  vilken otrolig känsla att se fisken i magen:) dock verkade den inte vilja visa ansiktet när det skulle tas bild, då vänden den rumpan till, hihi

Fick Bf 28 juli istället med första barnet

• Arbetsmyran
    erika85 skrev 2011-02-24 10:47:37 följande:
    Finns det plats för en till här? =) Har bf 25/7 enligt Ul (17/7 enligt Sm) & det är vårat 3:e barn=) 
    Så klart ! Välkommen!
  • Arbetsmyran

Ja, jag håller med om att tiden går sakta nu...tror jag mest tycker det för att jag börjar bli trött på den här vintern... Alltså vinter o snö i alla ära och barnen har mycket kul i snön...men nu räcker det väl snart??!!!

Fryser både inne o ute, vill slippa att pälsa på en massa kläder.

Beställde lite mammakläder fån Bonprix idag iallafall , magen växer som bara den...

Och nåt bebisplagg här o där har det blivit men inga mängder, vagnen o sängen lyser med sin frånvaro...har inte hittat någon än ...

• Kiira
    Arbetsmyran skrev 2011-02-24 11:27:48 följande:

Ja, jag håller med om att tiden går sakta nu...tror jag mest tycker det för att jag börjar bli trött på den här vintern... Alltså vinter o snö i alla ära och barnen har mycket kul i snön...men nu räcker det väl snart??!!!

Fryser både inne o ute, vill slippa att pälsa på en massa kläder.

Beställde lite mammakläder fån Bonprix idag iallafall , magen växer som bara den...

Och nåt bebisplagg här o där har det blivit men inga mängder, vagnen o sängen lyser med sin frånvaro...har inte hittat någon än ...

sitter i mina gamla jeans från 08 =) passar ännu magen har växt men ja har krympt om höften o rumpan så de går jämt ut =) skönt.. ska strax fara till kalix för ultraljud. ska bli spännande =)

trevlig dag allihopa  och välkommen alla nya! ska ta mig i kragen och uppdatera bf listan , dock inte nu.

kramar! 
Svar på tråden bebis juli 2011 =)