• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • knopprosa
    limpan skrev 2011-02-23 12:53:17 följande:
    Hääärligt med bilder :)
    Helt sjuk att man kan "kika" in i magen sådär... Lääääängtar tills imorgon när vi ska på ul!!! Wiii!
    Eller hur =) Ska ni ta reda på kön? Lycka till !
  • limpan

rosenknopp89: Nopp!!  :)

Hur många barn har du? 1:a?

• Momii
    SamsonS skrev 2011-02-23 10:13:03 följande:
    Momii: var på ett för två veckor sen, men var inte alls så långt gången som vi trodde. Blev flyttad 3 veckor så därför ville dom göra ett till för att va helt säkra på att allt är ok :)
    aaah! Drygt att flyttas så mkt men mysigt att få se bebisen igen!
  • Annaliz

Jag har ännu ingen ultraljudsbild att lägga ut, men ska på ultraljud i början på nästa vecka då jag är i v 19 :)

Tänkte att ni kunde få börja med att se min mage utifrån sett ;) Vore roligt om fler kunde lägga upp lite magbilder här :)
  • Kiira

Kul att de kommer bilder! jag ska på ultraljud i morgon. spännande som tusan är dock nervös, tänk om något är fel eller om de konstigt nog är två eller vad som helst! sånna här tankar har ja inte haft de två andra gångerna. men denna huja va knasiga tankar!.

• nina1977

Jag har en nytagen bild på magen, v 19+5  , och här får ni bilder på bebis. v.18+5 (1 v sedan)

Det runda som inte är huvudet är magen i genomskärning, skum bild Min bebis var svårflörtad och vi fick inga bilder i profil. Bm trodde det var en tjej. Har köns ul inbokat i Sthlm den 6/4. Så jag hoppas de kan se ordentligt då.

• HejHoppDå

Hej på er!
    Var på ultraljud idag.
    Mannen är jätte sjuk...troligtvis virus på balansnerven så han kunde inte följa med .... så typiskt. Morsan fick följa med i stället.
    Allt är bra med Mikro... nytt BF 25 juli. Så vill du ändra det Kiira?

• Arbetsmyran
    HejHoppDå skrev 2011-02-23 17:18:50 följande:
    Hej på er!
    Var på ultraljud idag.
    Mannen är jätte sjuk...troligtvis virus på balansnerven så han kunde inte följa med .... så typiskt. Morsan fick följa med i stället.
    Trist att inte mannen kunde följa med, är ju en sån upplevelse, men mor din blev väl glad för att få se ?..
    Då blir vi två med BF 25 juli..
  • Ofeigur
    HejHoppDå skrev 2011-02-23 17:18:50 följande:
    Hej på er!
    Var på ultraljud idag.
    åh va kul! men synd såklart att han inte kunde följa med=(  vi ska till bm i morrn och hoppas jag kan få ett intyg som jag kan skicka till fsk. vill ha havandeskapspenning =)
    Lyssnade på bebben igår. Det var mysigt och jag hittade pyret på en gång. Det hör inte till vanligheterna=) Han brukar kunna gömma sig rätt bra  den lilla busen.
  • LinnaLi

Apropå magbilder... På mig syns det inte än, med dottern syndes det inte förrän i v 21 typ... Så jag väntar lite =)

...för evigt, för alltid...
Svar på tråden bebis juli 2011 =)