• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • LinnaLi
    Annaliz skrev 2011-02-20 18:35:12 följande:
    Hej! Jag blev också sugen på att hoppa in här :) Hoppas jag ryms på ett hörn ;) Väntar första barnet 24 juli och ska på ul nu 1 mars. Känns otroligt spännande och nervöst på samma gång! Själv är foglossningen mitt största problem. Någon som känt av det med?
    Ja, jag var toknervös för ul... Mer än med dottern =)

Har ont i rumpan, mer åt ischiashållet. Förra graviditeten blev jag sjukskriven sista månaden för jag hade en nerv som låg i kläm. Alltså dottern klämde till den. Sekunden hon var ute så försvann det. Men jag hade foglossning enl läkaren... Haha, men jag kände det inte :P
    ...för evigt, för alltid...
  • nina1977

Hej!! JAg väntar mitt 4 barn den 14/7, Ska snittas så det blr 7-10dagar före. hoppas på en tjej....

• Annaliz
    LinnaLi skrev 2011-02-20 19:04:34 följande:
    Ja, jag var toknervös för ul... Mer än med dottern =)

Har ont i rumpan, mer åt ischiashållet. Förra graviditeten blev jag sjukskriven sista månaden för jag hade en nerv som låg i kläm. Alltså dottern klämde till den. Sekunden hon var ute så försvann det. Men jag hade foglossning enl läkaren... Haha, men jag kände det inte :P
    Ahh, ja, men jag längtar ändå till att få se det lilla pyret ;)

Ja, jag tycker jag känner av ganska mycket redan så få se hur länge jag kan jobba :P
  • SamsonS

Vi har också renoverat vårt lilla radhus, precis blivit klara med allt, helt underbart att ha allt färdigt tills liten kommer:)

Så skönt att inte må illa längre och fått tillbaka matlusten, någon som fortfarande mår d

• HejHoppDå

Annaliz... Jag känner också av foglossningen mycket... och har gjort länge:( Fick det tidigt med dotten också så det var ju inte oväntat. Sen har jag problem med ryggen i normala fall också så det gör ju inte saken bättre...

• Kiira

limpan vilket fint kök!  ja tänker dock "jobbigt att rengöra luckorna me lister/kanter" fast o andra sidan hur ofta rengör ja de luckor som är nu... =/ 

vad många vi blev nu! kul! hoppas tråden stannar på oss snart =) någon som är flitig och kan göra en "bf" lista?  

har oxå ont i min vänstra rumpa. eller skinka. ramlade i våran trappa i oktober och de har gjort ont sen dess. men tycker att de borde ge sig snart.. kan knappt vända på mig i sängen så ont gör de..

har tapetserat i 7 timmar idag. lite smått påfrestande för kroppen att tapetsera samtidigt som man ska ha koll på de hjälpsamma små barnen =)

ja våran kyla håller i sig här uppe i tornedalen. vill verkligen ha lite värme nu, solen skiner om dagarna men de gör inte termometer =)

trevlig kväll på er alla! 

• Arbetsmyran
    Ts Mamma skrev 2011-02-20 17:45:57 följande:
    Åh, får jag vara med!? Tycker oxå den stora Juli tråden är lite jobbig en dag på jobbet och man har 150 sidor att läsa ikapp, typ...

Har BF 9 Juli, mitt andra barn (dotter född 04) och min sambos tredje barn (söner födda 95
    Hej!..Är det ert första gemensamma?  Kul, här har jag två grabbar sen förut o min sambo en tjej.
    Annaliz skrev 2011-02-20 18:35:12 följande:
    Hej! Jag blev också sugen på att hoppa in här :) Hoppas jag ryms på ett hörn ;) Väntar första barnet 24 juli och ska på ul nu 1 mars. Känns otroligt spännande och nervöst på samma gång! Själv är foglossningen mitt största problem. Någon som känt av det med?
    Jag fick problem med foglossning tidigt i min förra graviditet men inte än i den här peppar, peppar... Kan göra riktigt ont och vara jobbigt minns jag...Jag fick rulla ur sängen för att komma upp.

Vad roligt o få lite nytt för er som renoverar o grejar....speciellt när det är klart innan bebis kommer
  • Annaliz

Arbetsmyran: Det där med rulla ur sängen känner jag igen :P men jag har mina bättre dagar. Det gör ondast om jag ska röra eller belasta benen i sidled.

• Parker01

Hej, hej!

Hoppar också in här o hoppas att det är ok?

Väntar mitt andra barn i juli, ska på RUL nu på tisdag o få ett datum förhoppningsvis... 

Svar på tråden bebis juli 2011 =)