• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Momii
    LinnaLi skrev 2011-02-20 18:12:24 följande:
    Dryyygt med fruset avlopp! Usch!!

Vi letar hus, men hittar inte något. blir lite trångt att bo i en tvåa...

Hmm, ja, nu har jag tryckt i mig en massa katrinplommon så nu ¨är det bara att vänta Oskyldig

Vi har inte haft kallt idag, men rätt tråkigt väder har det varit.
    Vi leta också för fullt! Bor i en liten tvåa nu och det funkar ju inte när vi blir fyra.Obestämd
  • Ts Mamma

Arbetsmyra: Såg nu att inte hela inlägget kom med sist...:) Ja, det är vårt första (och enda... ) gemensamma - min sambos söner är födda 95

• Ts Mamma

Och 99, så det blir en sladdis för oss båda...:) Hur gamla är era sedan innan?!

• Arbetsmyran

Ts Mamma skrev 2011-02-20 21:59:59 följande:
    Och 99, så det blir en sladdis för oss båda...:) Hur gamla är era sedan innan?!

Mina grabbar är födda -98 -01 och hans tös är född -04.... Ska bli jättemysigt men jag var riktigt nervös för vad den äldsta grabben skulle tycka, känns trots allt som han tagit det bra..

• LinnaLi
    Momii skrev 2011-02-20 21:04:18 följande:
    Vi leta också för fullt! Bor i en liten tvåa nu och det funkar ju inte när vi blir fyra.Obestämd
    I know the feeling!!!
    ...för evigt, för alltid...
  • limpan

hattifnatt89: SKÖÖÖNT att va klar med allt!! O bara kunna njuta av att va mamma sen!

Kiira: Tack ;) ja men jag e lite av en städnörd:D har vitt vitt vitt ÖVERALLT i huset, så man ser ju verkligen allt skit!!
    Puuh tapetsering..och med hjälpsamma barn hahhahahaha herreguud vilken pärs!

Hörrni brudar, sj börjar jag få liiite ont i blygdbenet på ena sidan, va kan det vara?? Har bara ont ibland ...

• Assis

Hoppar in här, för de andra är så långa och inarbetade. Väntar tredje. En på 11, en på 5 och nu lilla tjejen som borde komma 15e juli.

Mådde asdåligt fram till nyår,  nu är jag människa igen bara jga tar ett lugnt tempo. Svårt men tvunget... Van att hålla full fart. Letar också större boende. Svårt i Stockholm....

• Kiira

limpan: kan de inte vara dom där ligamenen som stramar? har haft de innan om ja vänt på mig lite snabbt eller ändrat rörelse o magen inte hängt med =) 

har åkt på den där hemska förkyldningen som så många andra har med feber och hosta.. fryser så ja får ont i ryggen. försöker oxå lära mig virka men de går sisådär. försökte mig på en mössa men de slutar inte växa.. kan altså inte hålla samma antal maskor som man ska de sista 10 varven,..skit störande.. dottern vill sååå gärna ha sin mössa!

ska snart hoppa in i bastun. Tuva (dottern som snart är 3) är ledsen att hon inte får följa med.. mutar henne med bastu i morgon förmiddag istället.

ska se om ja lyckas klura ut allas bf och sätta på  överst. 

• limpan

Kiira: Det har jag oxå kännt av, men det här e som att själva benet gör ont... :D

BASTU åhhh nu blir jag lite avis, låter otroligt skönt!!!

• limpan

Altså inte benet utan blygdbenet! :D

Svar på tråden bebis juli 2011 =)