• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Assis

Kanske ljumskarna?? Kan ila och vara jobbiga til och från hela tiden, ju mer det växer.

• Kiira

låter inte bekvämt.. här ska de sövas barn sen ska ja njuta av en apelsin i bastun.. mumms.. sen ska ja nog slöa i soffan till 21.. då får man sova =)
    trevlig kväll på er! 

• knopprosa

Hej :) Här vill jag gärna hoppa in, hinner inte med i dom andra juli-trådarna hehe ;) Jag har BF 8 juli och det är mitt andra barn. 

• limpan

Hahahhahaha nej men det plågar ju mig inte ;D  upplevde inget sånt här när jag va gravid för 3 år sen...fast då va jag ju lite yngre oxå :D

Kiira: bra gjort med bf listan, puuuh !!

• LinnaLi

22 juli är vårt datum! =)  Makens födelsedag till och med :P

...för evigt, för alltid...
  • Momii

Har också "ont" i blygdbenet, smärtar egentligen inte men det känns liksom i det. Svårt att förklara.

• Arbetsmyran

Sitter här på jobbet mitt i natten o blev jättesugen på apelsin nu när jag läste om apelsin  bastun ...Guu så gott det lät!!

Får hålla till godo med mina mandariner i burk o salta jordnötter som jag inte alls är sugen på i natt.

Hoppas ni sover gott där ute i landet!.. Det ska jag göra efter 7.00

• HejHoppDå

Jag tror ni känner av foglossning tjejer... det är ju i blygdbenet och svanskotan det börjar...får hoppas det inte blir värre!

• Kiira

min snart 3 åriga dotter trotsar som tusan. och mestadels så trotsar hon med att skita i trosorna. Hon har varit utan blöja äver 6 månader men detta gör hon som trots. hon säger när hon är sur på oss att hon ska skita i trosorna. hur pip ska vi få henne och sluta med detta. skit störande..

min minsta dotter är så otroligt gnällig o missnöjd, så vi blir ju tokiga! undrar varför..

var tvungen o gnälla av mig lite sorry!
    kram! 

• Annaliz

Hörrni alla julimammor! Jag tycker vi gör en BF lista och egentligen känner jag mig sist eftersom jag har bf i slutet på juli men jag börjar så får ni fylla på :)

BF juli 2011

24/7 Annaliz

Svar på tråden bebis juli 2011 =)