• Anonym (Orolig)

Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?

Igårkväll for min man iväg för att spela tv-spel med några kompisar och dricka lite öl. Eventuellt skulle de sen ut på krogen. Jag har inte hört av honom sen klockan nio igår kväll. Har ringt och ringt och ringt men ingent svar och inget svar på sms som jag skickar heller.

De flesta såna här trådar brukar handla om par som bråkat, men det har inte vi. Det var en helt normal dag och vi sa puss och kram när han for iväg. Han kan ibland bli lite sen när han är ut och ha roligt, vilket jag inte har nåt emot. Men nu är klockan SEX och jag har ingen aning om var han är, om nåt har hänt eller vad som står på?

Tänkte först att jag skulle ringa och kolla om han hamnat i fyllecell, men insåg att jag inte ens vet var jag ska ringa.

Vad ska jag göra? Är skitorolig, och snart vaknar sonen och jag måste ju hålla ansiktet för honom...

• Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?
  • Lindis1974

Ja fy vad arg jag skulle vara när han väl kom hem. Arg , ledsen och tacksam.
    Det har ju säkert sin naturliga förklaring.. Och i slutändan skulle jag nog bara vara lättad och glad men först lite arg;)

• Anonym (Orolig)

Ja, skamsen var han så det räckte och blev över. Han hade helt enkelt somnat i soffan hos kompisen, hade inte ens gått ut på krogen. Han skyller på att han jobbat mycket senaste tiden (vilket han har) och var alldeles för trött för att egentligen gå iväg.

Han har lovat dyrt och heligt att i princip vara hemma varje kväll fram till bebisen kommer (inte för att jag efterlyste det, jag litar på honom) och ta alla kvällar med grabben då han är ledig eftersom jag har problem med fogarna och har lite svårt att klä på och klä av...

Tänk att man hinner bli så orolig fast det inte hänt nåt!

• Anonym (Orolig)
    Anonym (mynonA) skrev 2011-02-19 09:55:50 följande:
    Hon sopar väl mattan med karlen nu. Flört
    Ja, jag gjorde det litegrann. Men han såg ut som en liten ledsen hundvalp så det var svårt att vara arg på honom särskilt länge.
  • gladare

Så kontentan var att du oroat dig o misstänkt han helt i onödan för nåt som aldrig hänt. Jag försökte lugna dig i inlägg 1 redan

• Anonym (hejsan)

ringer till lokalpolistaionen har gjort det hundra gånger då min far är alkis.

lycka till hoppas du hittar honom

• Den allsmäktige

Ja, låt mig tänka? Tipsade om polisen till exempel, och akuten, frågade om signaler gick fram etc. Vad gjorde du? Du bad henne att inte svära åt dig. Bra insats!

• DreamBitch
    Den allsmäktige skrev 2011-02-19 12:02:17 följande:
    Ja, låt mig tänka? Tipsade om polisen till exempel, och akuten, frågade om signaler gick fram etc. Vad gjorde du? Du bad henne att inte svära åt dig. Bra insats!
    Det är ju iofs inte lugnande ord utan snarare det motsatta.
  • Den allsmäktige

Nä, men det är vad TS frågade efter?

• DreamBitch
    Den allsmäktige skrev 2011-02-19 12:15:11 följande:
    Nä, men det är vad TS frågade efter?
    Om någon är upprörd och rådvill brukar man försöka lugna denna. Inte du uppenbarligen men dom flesta andra. Att någon inte kommer hem och inte svarar efter en festkväll tillhör inte ovanligheter och jag ser därför ingen anledning att hetsa upp någon mer än nödvändigt.
    Jag har följt tråden sedan den kom upp och har hela tiden varit övertygad om att det inte var någon fara.

Bara för att vederbörande efterfrågar en sak betyder det inte att man inte kan skriva något annat. Du om någon borde ju vara medveten om detta så off topic som du har varit.
  • Anonym (Kakan)
    Lindis1974 skrev 2011-02-19 10:01:18 följande:
    Ja fy vad arg jag skulle vara när han väl kom hem. Arg , ledsen och tacksam.
    Det har ju säkert sin naturliga förklaring.. Och i slutändan skulle jag nog bara vara lättad och glad men först lite arg;)
    Arg för en sådan sak som att han somnat på soffan hos en polare? *haha* Finns det inte värre saker att bli arg på? Herregud om man skulle bli arg för sånna skitsaker varje gång. Hmmm då är nog inte fasta förhållanden din grej kanske? Kyss
Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?