• Anonym (Orolig)

Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?

Igårkväll for min man iväg för att spela tv-spel med några kompisar och dricka lite öl. Eventuellt skulle de sen ut på krogen. Jag har inte hört av honom sen klockan nio igår kväll. Har ringt och ringt och ringt men ingent svar och inget svar på sms som jag skickar heller.

De flesta såna här trådar brukar handla om par som bråkat, men det har inte vi. Det var en helt normal dag och vi sa puss och kram när han for iväg. Han kan ibland bli lite sen när han är ut och ha roligt, vilket jag inte har nåt emot. Men nu är klockan SEX och jag har ingen aning om var han är, om nåt har hänt eller vad som står på?

Tänkte först att jag skulle ringa och kolla om han hamnat i fyllecell, men insåg att jag inte ens vet var jag ska ringa.

Vad ska jag göra? Är skitorolig, och snart vaknar sonen och jag måste ju hålla ansiktet för honom...

• Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?
  • hemlig02

Har din man kommit tillrätta ts?

• DreamBitch
    Wittra skrev 2011-02-19 14:25:20 följande:
    ,...och svara på trådar där oroliga personer frågar efter råd kanske inte är din grej? Sluta vara så nedlåtande, om min kille försvunnit efter en kväll, inte hört av sig, skickat sms eller så hade jag med blivit jävligt upprörd. O ganska sne om det visar sig att han bara däckat på en soffa men inte han eller någons av hans vänner har haft vett att höra av sig. KONSTIGT att man funderar....JÄTTEKONSTIGT hörrudu!!

I övrigt så borde han väl försöka hålla sig anträffbar då TS tydligen ska föda när som helst.....
    Haha, men jag tror ju inte att man "däckar på en soffa" med flit så vad hjälper det att bli sne? Kräver du perfektion av din sambo?
  • DreamBitch

För er som inte läst tråden så har ts skrivit följande:

"Han ringde precis..,och jag undrar om han inte har varit i fyllecellen ändå...Han lät väldigt kryptisk...Pratade med pappa precis efter att maken ringt och min pappa kunde inte hålla sig för skratt. "Han har säkert varit i fyllecellen, och när du sa att du var höggravid och orolig så släppte dom honom tidigare..."

"Ja, skamsen var han så det räckte och blev över. Han hade helt enkelt somnat i soffan hos kompisen, hade inte ens gått ut på krogen. Han skyller på att han jobbat mycket senaste tiden (vilket han har) och var alldeles för trött för att egentligen gå iväg.

Han har lovat dyrt och heligt att i princip vara hemma varje kväll fram till bebisen kommer (inte för att jag efterlyste det, jag litar på honom) och ta alla kvällar med grabben då han är ledig eftersom jag har problem med fogarna och har lite svårt att klä på och klä av...

Tänk att man hinner bli så orolig fast det inte hänt nåt!"

• Anonym

Det är bäst han kammar till sig!

Klarar han inte komma hem i tid då han har ETT barn hur ska han då göra med två?

Ge honom en omgång så han växer till sig (gissar att han inte är så gammal)

Om du hade varit borta hela natten, hade han varit hemma med barnen och tyckte det var ok?

• DreamBitch
    Anonym skrev 2011-02-19 16:10:34 följande:
    Det är bäst han kammar till sig!

Klarar han inte komma hem i tid då han har ETT barn hur ska han då göra med två?

Ge honom en omgång så han växer till sig (gissar att han inte är så gammal)

Om du hade varit borta hela natten, hade han varit hemma med barnen och tyckte det var ok?
    Men bara för att detta har hänt EN gång betyder det inte att det tillhör vanligheterna. Att "ge honom en omgång" lär inte ha så stor verkan. Tror du verkligen det?
  • Anonym
    DreamBitch skrev 2011-02-19 16:14:46 följande:
    Men bara för att detta har hänt EN gång betyder det inte att det tillhör vanligheterna. Att "ge honom en omgång" lär inte ha så stor verkan. Tror du verkligen det?
    Om TS misstäker fyllecell det först hon gör tror jag detta är en kille som inte bara super sig lite lullig då och då...
  • DreamBitch
    Anonym skrev 2011-02-19 18:44:26 följande:
    Om TS misstäker fyllecell det först hon gör tror jag detta är en kille som inte bara super sig lite lullig då och då...
    Jag har misstänkt att min sambo har hamnat i fyllcell. Detta betyder dock INTE att han har alkoholproblem. Folk gör misstag. Är du själv perfekt? Jag tänker eftersom du resonerar som du gör.
Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?