• Anonym (Orolig)

Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?

Igårkväll for min man iväg för att spela tv-spel med några kompisar och dricka lite öl. Eventuellt skulle de sen ut på krogen. Jag har inte hört av honom sen klockan nio igår kväll. Har ringt och ringt och ringt men ingent svar och inget svar på sms som jag skickar heller.

De flesta såna här trådar brukar handla om par som bråkat, men det har inte vi. Det var en helt normal dag och vi sa puss och kram när han for iväg. Han kan ibland bli lite sen när han är ut och ha roligt, vilket jag inte har nåt emot. Men nu är klockan SEX och jag har ingen aning om var han är, om nåt har hänt eller vad som står på?

Tänkte först att jag skulle ringa och kolla om han hamnat i fyllecell, men insåg att jag inte ens vet var jag ska ringa.

Vad ska jag göra? Är skitorolig, och snart vaknar sonen och jag måste ju hålla ansiktet för honom...

• Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?
  • Anonym
    MrC skrev 2011-02-19 08:42:16 följande:
    Man släpps efter 6 timmar från fyllecell.
    Jag gissar på att han sov på en soffa någonstans.
    Eller fastnat i en bensax?! Foten i munnen
  • Anonym

Hur har det gått TS, eller har du gått och lagt dig?

• Anonym
    Anonym (Kakan) skrev 2011-02-19 09:04:13 följande:
    eller musfälla?! Gravid
    Ehh, det är samma sak... Tomte
  • Lindis1974

Skönt han kommit tillrätta. Måste vara hemsks timmar du haft TS

• Anonym

Han kanske har knullat någon annan inatt ts? har du alls tänkt på det?

• La Lola
    Anonym skrev 2011-02-19 07:03:31 följande:
    sitter och läser och jag reagerar på dina vulgära ord med barn?.. jag ska snart klämma ut en unge osv .

det finns udda föräldrar och det finns udda föräldrar.
    Vulgära?
    Det är väl precis det man gör; klämmer ut de...

Det finns udda anonyma.....
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • So far away

Vad skönt att han kom tillrätta TS. Bry dig inte om dem negativa kommentarerna. Så typiskt att vissa alltid ska tro det värsta. Kram

• viseversa

Äh nu är vo ot. Sorry ts. Skönt att din karl kom tillrätta. men jag hade nog inte släppt det bara sådär utan jag hade velat ha en väldigt bra anledning till händelsen och velat veta varför han itne hört av sig. och förklaringen ska vara VÄLDIGT bra för att jag ska känna mig nöjd. 

• Anonym (mynonA)

Hon sopar väl mattan med karlen nu. Flört

Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?