• Anonym (Orolig)

Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?

Igårkväll for min man iväg för att spela tv-spel med några kompisar och dricka lite öl. Eventuellt skulle de sen ut på krogen. Jag har inte hört av honom sen klockan nio igår kväll. Har ringt och ringt och ringt men ingent svar och inget svar på sms som jag skickar heller.

De flesta såna här trådar brukar handla om par som bråkat, men det har inte vi. Det var en helt normal dag och vi sa puss och kram när han for iväg. Han kan ibland bli lite sen när han är ut och ha roligt, vilket jag inte har nåt emot. Men nu är klockan SEX och jag har ingen aning om var han är, om nåt har hänt eller vad som står på?

Tänkte först att jag skulle ringa och kolla om han hamnat i fyllecell, men insåg att jag inte ens vet var jag ska ringa.

Vad ska jag göra? Är skitorolig, och snart vaknar sonen och jag måste ju hålla ansiktet för honom...

• Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?
  • Den allsmäktige

Jag vet inte hur det är med era respektive, men min sambo kommer hem efter en natt på stan, om det nu inte är bestämt att han ska sova borta. Verkligheten är att något kan ha hänt, de vill säga att han kan befinna sig på lasarett eller fyllecell eller till och med hemma hos en annan brud. Jag tänker inte linda in det i bomull och rosa lull lull. Det är bättre att ringa runt och utesluta akuten och fyllecell istället för att sitta hemma och få upp en miljon bilder i skallen på saker som KAN HA HÄNT. Rätta mig om jag har fel.

• Den allsmäktige

Man ska aldrig säga aldrig...

• Lindis1974

Anonym ( kakan ) jag har varit lyckligt gift i massa år. Klart jag skulle bli arg , ledsen och besviken om min man gjorde det. Alla reagerar ju olika.
    Mest skulle jag bli lättad för att inget hemskt hänt, men jag tycker inte att det är ok beteende mot sin höggravida sambo.

• Anonym (Kakan)
    Lindis1974 skrev 2011-02-19 12:56:42 följande:
    Anonym ( kakan ) jag har varit lyckligt gift i massa år. Klart jag skulle bli arg , ledsen och besviken om min man gjorde det. Alla reagerar ju olika.
    Mest skulle jag bli lättad för att inget hemskt hänt, men jag tycker inte att det är ok beteende mot sin höggravida sambo.
    Men arg? Jisses alltså. Jag skulle aldrig orka bli arg för en sån skitsak... för det är just vad det är. En skitsak.
    Hade dom druckit alkohol? Han tog väl sig inte hem helt enkelt. Svinkallt ute. Jag skulle blivit glad att han inte kommit till skada. Möjligtvis besviken eller misstänksam för att han inte svarade i telefon/på sms.

Skitsamma. Alla reagerar olika, som du säger.
  • Anonym (Oj då!)
    Anonym (Kakan) skrev 2011-02-19 12:25:36 följande:
    Arg för en sådan sak som att han somnat på soffan hos en polare? *haha* Finns det inte värre saker att bli arg på? Herregud om man skulle bli arg för sånna skitsaker varje gång. Hmmm då är nog inte fasta förhållanden din grej kanske? Kyss
    Kul att du skriver så här :) Precis detta skyllde min bror på när han följde med andra tjejer hem var och varannan helg.De bråkade heller aldrig.En slump att jag kom på honom då vi varit ute tillsammans och han följde med min väninna hem och skylde på att han somnade på soffan hos en polare.En version killar är väldigt förtjysta i att dra för tjejen.
  • DreamBitch
    gladare skrev 2011-02-19 12:26:27 följande:
    DreamBitch det var bra skrivet men vad betyder off topic
    Att man pratar om annat än sådant som besvarar ts frågeställning.
  • Wittra
    Anonym (Kakan) skrev 2011-02-19 12:25:36 följande:
    Arg för en sådan sak som att han somnat på soffan hos en polare? *haha* Finns det inte värre saker att bli arg på? Herregud om man skulle bli arg för sånna skitsaker varje gång. Hmmm då är nog inte fasta förhållanden din grej kanske? Kyss
    ,...och svara på trådar där oroliga personer frågar efter råd kanske inte är din grej? Sluta vara så nedlåtande, om min kille försvunnit efter en kväll, inte hört av sig, skickat sms eller så hade jag med blivit jävligt upprörd. O ganska sne om det visar sig att han bara däckat på en soffa men inte han eller någons av hans vänner har haft vett att höra av sig. KONSTIGT att man funderar....JÄTTEKONSTIGT hörrudu!!

I övrigt så borde han väl försöka hålla sig anträffbar då TS tydligen ska föda när som helst.....
Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?