• Anonym (Orolig)

Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?

Igårkväll for min man iväg för att spela tv-spel med några kompisar och dricka lite öl. Eventuellt skulle de sen ut på krogen. Jag har inte hört av honom sen klockan nio igår kväll. Har ringt och ringt och ringt men ingent svar och inget svar på sms som jag skickar heller.

De flesta såna här trådar brukar handla om par som bråkat, men det har inte vi. Det var en helt normal dag och vi sa puss och kram när han for iväg. Han kan ibland bli lite sen när han är ut och ha roligt, vilket jag inte har nåt emot. Men nu är klockan SEX och jag har ingen aning om var han är, om nåt har hänt eller vad som står på?

Tänkte först att jag skulle ringa och kolla om han hamnat i fyllecell, men insåg att jag inte ens vet var jag ska ringa.

Vad ska jag göra? Är skitorolig, och snart vaknar sonen och jag måste ju hålla ansiktet för honom...

• Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?
  • gladare

Ts jag skrev för att lugna dig o du behöver inte då svära till mig. Men vi gör ett nytt försök, det kan vara så att han stängt av ljudet o då vet även du att man inte hör

• Feral Coons

Försök ta hand om dig själv och ditt barn, ät frukost och gör någon aktivitet bara ni två. Nu bör dagskiftet på polisen gått på ring upp dem och be dem kontakta dig om de hittar gubben. Antagligen har han hamnat i fel säng eller bostad och hans vänner är lagom spaka för att inte svara på dina telesamtal.

• Anonym (Orolig)
    gladare skrev 2011-02-19 07:36:02 följande:
    Ts jag skrev för att lugna dig o du behöver inte då svära till mig. Men vi gör ett nytt försök, det kan vara så att han stängt av ljudet o då vet även du att man inte hör
    Ursäkta, men var svor jag?

Han ringde precis..,och jag undrar om han inte har varit i fyllecellen ändå...Han lät väldigt kryptisk...Pratade med pappa precis efter att maken ringt och min pappa kunde inte hålla sig för skratt. "Han har säkert varit i fyllecellen, och när du sa att du var höggravid och orolig så släppte dom honom tidigare..."
  • Anonym
    Anonym (Orolig) skrev 2011-02-19 07:42:03 följande:

Han ringde precis..,och jag undrar om han inte har varit i fyllecellen ändå...Han lät väldigt kryptisk...Pratade med pappa precis efter att maken ringt och min pappa kunde inte hålla sig för skratt. "Han har säkert varit i fyllecellen, och när du sa att du var höggravid och orolig så släppte dom honom tidigare..."
    Vad hade han för förklaring då?
  • Anonym

Va skönt att han ringt!  Se till att han får betala ett högt pris för att han gjort dig så orolig, se till att bli bortskämd resten av graviditeten nu!
    Kramar

• Annika i Gbg

Skönt att han mår bra! Skrattande Ha en fin helg nu!

Jag tror på livet - även när det sparkar skiten ur mig!
  • Feral Coons

Som sagt har han varit in på tillnykring hade han sagt det kryptiska undanflyker jojo lycka till han lever i varje fall men ett besök hos urlog är att rekomendera,

• Anonym

Jag måste säga att det är fruktansvärt oansvarigt att festa och hålla sig borta en hel natt när man har en höggravid fru och en treåring hemma. Har han akoholproblem så kanske ni borde ta tag i det innan något mer allvarligt händer. 

• MrC
    Anonym (Orolig) skrev 2011-02-19 07:42:03 följande:

Man släpps efter 6 timmar från fyllecell.
    Jag gissar på att han sov på en soffa någonstans.
Svar på tråden Var är min man? Var ringer man för att ta reda på om han är i fyllecell?