**Den stora feta LCHF-tråden**
Gaaah, har glömt bort tiden helt i mitt menyskapande... Måste hämta ungarna ju!!!
Fortsätt gärna med tips och synpunkter, så får jag fortsätta jobba med det imorrn...
Gaaah, har glömt bort tiden helt i mitt menyskapande... Måste hämta ungarna ju!!!
Fortsätt gärna med tips och synpunkter, så får jag fortsätta jobba med det imorrn...
Ähumm, för mig räcker nudlar typ till EN portion Jag gillar nudlar :-P Men dom är till 2 har jag för mig.
Jag klipper också mina innan jag har ner dom i såsen.
Mina barn som inte äter har blivit som förbytta. Jag har börjat laga bara mat som Tage kan äta själv, för han vill inte matas, och jag får spunk när jag ska mata och ungaran kladdar. Så det är typ pannkakor, korv med mos och såna saker som är lätt för Tage att äta. Och nu äter dom båda MÄNGDER! Tage har ätit 4 pannkakor nu och sitter och grinar efter fler...
Men vad Fabian gör jag för fel???
Fett 65 g (67,43E)
Protein 38g (17,82E)
Kolhydrater 32g (14,75)
Kämpat som bara den idag och ändå blir det FEL!
Har bara fått i mig 886 kcal......Det är ju för böveln inte ens hälften av vad en normal kvinna ska äta per dag!!!
Segelvind, sorry, jag har en grinig unge så mina inlägg tar 7 svåra år att skriva Därav hann du svara Denebola innan mitt inlägg kom.
Du har ätit viktväktarmat idag.. Det är anledningen till att du hamnar tokigt. Du har för mycket kolhydrater och du har ätit alldeles för fettsnålt, och säkert känt på dig att du inte ätit jättebra mat och därmed minskat på mängden tippar jag?!
Nya tag imorgon, och se till att vara bättre förberedd för mellisar och konstiga luncher. Det finns jättemycket LCHF-vänliga saker som man kan ha i handväskan! (även om man vill sitta med och äta lunch så kan man ju äta sitt eget efteråt)
lillAa,
kebabsallad de gånger jag har ätit det har gått helt åt helvete :-P tror det kan vara en bättre chansning att köra på sån fläskköttskebab på de ställen som har det, även om kryddningen på den säkert också är full med nåt så är det ju iaf inte tillsatt mjöl i köttet!! Dessutom är såserna ofta för lågfeta (filmjölk tex) och så massa grönsaker... Om man jämför med många andra maträtter ute så är det ju ett bra alternativ lixom, men man ska inte inbilla sig att man sitter och äter kött och grönsaker
I övrigt ser din dag helt ok ut