**Den stora feta LCHF-tråden**
Ok, fick för mig att jag läst om både svål och chips i olika inlägg men det var kanske varningen jag läste då. Ibland är man snabb
Ok, fick för mig att jag läst om både svål och chips i olika inlägg men det var kanske varningen jag läste då. Ibland är man snabb
Nu har det skrivits så mycket så jag vet inte om du har fått svar..skrev tidigare om att matdagboken säger att jag ska äta 1900kalorier per dag och jag hävdar att hur mycket jag än försöker så får jag inte i mig detta lägg sedan på träningen så får jag äta mer kalorier och "bör göra" det också även detta är för mig i stort sett omöjligt jag snittar nog på runt 1500-1700 per dag även med träning..
Jag är 160cm lång och väger i dagsläget 63kilo och med 1900 per dag är jag ganska säker på att jag slkulle gå upp en del..nu har ju inte jag ngt överaktivt jobb utan jobbar natt stillasittande kandske påverkar lite av mitt intag men lediga dagar hinner jag med både träning och har ganska mycket att stå i
Jag ska bara gnälla av mig att jag har varit hos tandis idag och rått bot på en tand som spruckit pga en gammal amalganfyllning och trots att jag medvetet dragit mig för detta och inte har varit hos tandläkaren på lite för länge så fick jag beröm för att jag inte äter ngt socker och har bra tänder smickra mig mer för jag betalar för sjutton för det....
Sara- snälla upplys mig, är fläsksvål mjukt eller knaprigt som ex stekt bacon, baconchips? Finns depå chark eller i snackshyllan?
Ang kokosfett så använder jag det till nästan allt numera. I kaffe, bountys och stekning. Smidigt att det håller utan att härskna som vanligt smör gör i rumstemp. Måste köpa mer, det gick en del till bountys.
Har verkligen ingen matlust idag. Undrar om det är vädret som gör det. Fuskvägde mig och sen i måndags är det -1,1 kg. Vi får väl se vad det står på nästa tisdag.
Nu är en beställning gjord på Bodystore med sukrin, Omega3 till mig och sonen samt kokosfett