**Den stora feta LCHF-tråden**
Lillabebben- kul att den blev lyckad och uppskattad! Jag gjorde ju om min igår på 70% choklad och lite sukrin. En helt annan femma. 90% var för bittert. testa att rosta nötterna innan, supergott!
Lillabebben- kul att den blev lyckad och uppskattad! Jag gjorde ju om min igår på 70% choklad och lite sukrin. En helt annan femma. 90% var för bittert. testa att rosta nötterna innan, supergott!
Gahh, jag fuskade lite igår med en McFeast. *skäms mig* och idag har jag ett sug. Något tips på vad jag kan äta för att få bukt på suget? Det hjälper inte att äta ett kokt ägg...
Vuxenpoäng- jag hade en sån dag andra veckan och jag var helt galet trött, yrslig. Gick helt sonika och la mig tidigt och dagen efter mådde jag bra igen. Strunta i att träna tills du är på banan igen.
Måste fråga er andra, äter ni några vitaminer nu med LCHF-kost? Jag får ju för mig att jag missar en del väsentligheter i och med att jag inte äter lika mkt grönsaker som jag i normala fall gjort
God morgon!
Här blev bägge barnen hemma idag då storebror är lite "snabb" i magen
Så gick det med min planerade shoppingrunda. Nåja, plånboken är glad i alla fall. Jag vägde mig i tisdags som är min vägardag och hade gått upp 1 hg vilket kändes ok pga att jag har mens just nu och är lite svullen. Jag vet att jag inte ska väga mig förrän nästa tisdag men gjorde det i alla fall idag. Vågen stod på -0,6 vilket känns bra. Nu hoppas jag att det håller i sig till nästa vecka.
Jag ska på 30-årsfest i helgen och då kommer jag försöka hålla maten så gott det går men tänker faktiskt ta ngt att dricka. ( har inte druckigt alkohol på flera månader nu) Är vitt vin bästa alternativet?