Bonanza skrev 2011-05-09 09:17:59 följande:
Jo, jag var ute i solen hela dagen igår. Men igår på kvällen vägde jag mig bara för skojs skull och vägde då 2 kilo mindre. På kvällen! Blev så himla besviken i morse just därför också.
Låter inte helt konstigt ändå faktiskt.... Du var ute hela dagen, tappade troligtvis en hel del vätska, misstänker det pga den stora viktminskningen, du drack kanske vatten eller annat på kvällen som kroppen sedan stoppade på förvaring *hepp* viktuppgång.
Faile skrev 2011-05-09 15:57:18 följande:
Hej alla.
Det här slutade tyvärr inte lyckligt. Min vän hittades avliden igår kväll i sin lägenhet, troligt självmord
Jag har berättat om henne tidigare, den av mina vänner som gjort en gbp och istället för mat börjat missbruka
alkohol och tabletter. Med en depression i bakgrunden så slutade det alltså illa.
Jag är så satans jävla arg på allt och alla just nu. På läkarna som bara kommer se henne som lyckad statistik ( hon gick ju ner ) och på henne för att hon gjort sina nära så jävla illa...
Dessutom misslyckades jag helt med maten idag. Skitdag.
Beklagar... tyvärr sätter inte de flesta landsting in psykrehab efter operation utan tror att bara folk blir opererade så blir det bra *eller hur* anledningen till att man äter finns ju kvar ändå...
Att du misslyckades med maten är mindre förvånande än om du hade klarat dagen galant.... Sympatikramar från mig....