yena89 skrev 2011-03-21 22:00:55 följande:
Herre förlåt mig ty jag har syndat :(
Skulle till citygross och köpa fläsksvålar och fick veta att dom inte längre får in dom. Så gick vi till Lidl och där fanns det inte heller. Då blev jag jätte ledsen plus att jag imorse hade +3kg på vågen trots att jag legat under 10g dom senaste dagarna :( Så jag vart deppig och vi köpte chips, mini-pizzor, kex och choklasfyllda croissants eller hurfan dom jävlarna stavas :(
Nu kom jag iofs på att mensen är på ingång och det förmodligen är drf jag gick upp men endå :/ Det blir ju fakir denna vecka men ska dra ner lite på fettet imorrn så hoppas jag att jag inte går upp nåt mer.
Och till helgen ska jag vara barnvakt hos morbror och där äts det fettsnålt och snabba kolhydrater. Dom vet om hur jag äter och försöker anpassa maten till mig men det brukar mest bli ägg där för mig endå. Bara jag slipper steka i margarin denna gång.
Nej usch. ingen bra dag idag >.< Så nu ska jag nörda mig och spela data-spel och äta chips >.<
På det igen! Att falla av tåget är bara mänskligt och man är inte misslyckad för det, tryck nu i dig så du är färdig att kräkas och så är det en ny dag imorgon
Jag råkade trilla över en bit av makens nybakade sockerkaka idag, och blev stolt över att det bara blev en bit!