• standby

**Den stora feta LCHF-tråden**

Martina - bra jobbat där! Mitt drömscenario det där, att bli starkare.
    Det sägs ju att muskler väger mer än fett så om man tränar mkt tror jag helt klart det är värt att hålla koll på fett% mer än kg på vågen.
    Visst har du en fettmätare? Bra/dålig? Lite sugen att skaffa.

• standby

Samma här, äter galet mkt vissa dagar. Äter dock aldrig någonsin särskilt lite .

• standby

Jag är en sån där hems förälder som låter mina barn gå på tex Mc D ibland.
    Ibland äter jag själv där med då, ibland inte. Beror på om man är ute på vift hela dagen etc.
    Jag har inget emot kedjorna (ofta LKAB man ju anpassa och ta mindre kassa alternativ), finns mkt skit-mat även på de "fina" gatorna i STHLM där jag jobbar. Fastän det är hutlösa priser på luncher däromkring.

• standby

Har fått frågan om jag kolhydratladdar inför tjejmilen imorgon ett gäng gånger nu :)
    Skulle inte tro det va?!

Blir aningen grön av avund inför Boosts km-tid. Supersnabbt tycker jag!

• standby

Tjejmilen avklarad. Extremt lerigt, rätt regnigt och mkt trängsel. Men kul!
    Har firat med en ölkorv nu på bussen hem!

• standby

Vilka ostar är goda? Jag köper aldrig några "roliga" ostar, bara samma gamla tråkiga typ greve, präst, gouda, grädd.
    Är ute efter ost som passar att ha som snax

• standby

Och jag har aldrig fått det starkaste när jag testat med Ketostix, fastän jag har kört strikt.
    Nu när jag kört rel länge får jag knappt utslag alls trots att jag går ner.
    Min kropp vekar snåla på överskottet :)

• standby

Igår kände jag mig hungrig på jobbet, tog ett sånt där mini-paket med Bregott och åt till min kopp te.
    Lite så där i smyg, så de andra inte tror jag blivit helt galen :P
    Borde göra ett paelo-ryck jag med snart. Har tillåtit mig själv allt för mkt 70% choklad och jordnötssmör på sista tiden... Vågar knappt tänka på att det är dags för veckans vikt imorgon.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**