• standby

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ketostix finns på apoteken. Finns det ej inne kan man be att de tar hem.
    Idag har jag begått den första mat-synden sen årsskiftet då jag började ned lchf.
    Den bestod i en 7-bitars sushi som jag ändå betraktar som hyfsad mat trots riset :)
    Det enda med kh som jag verkligen saknat är just sushi, galen i det.
    Tog dock 2 Glucosanol innan, får hoppas de reducerar kh-upptaget något. Håller tummarna för att slippa dess biverkningar som brukar vara gaser :-/

• standby

Chicky - det är ett bra resultat på stickan, du är i ketos.
    HokusPokus, ett par inlägg före det där du frågade om tabletterna så hade jag skrivit att jag tagit dem idag :)
    Första gången för mig. Märkte ingenting. Hoppas bara på att de funkade men känner mig inte helt övertygad. Svårt för mig att dubbelkolla också då jag antar min kropp har anpassat sig och ej längre producerar ngt överskott på ketoner

• standby

Segt nu, står och stampar runt 71-72 kg. Verkar fast här! Någon som provat att jogga mer för att gå ner?
    Det ska ju tydligen vara bra för förbränningen.

• standby

Folk - jag äter 4-5 ggr per dag och det passar mig. Jag körde periodisk fasta ett tag, inte så att jag blev helt hungrig men jag slutade gå ner i vikt.

• standby

Min pizza med Pones som botten står och väntar på att få komma in i ugnen. Resten av familjen köper fr pizzerian.
    Nu är mitt veckobak av fröknäcke klart, dags för pizzan! :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**